Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät tahdo jaksaa

Vierailija
21.05.2014 |

työpäivän jälkeen tehdä mitään? Oikein surettaa lasten puolesta, kun äiti ei arkisin jaksa lähteä mihinkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin väsyttää työpäivän jälkeen aivan kamalasti. Loppujen lopuksi olen huomannut, että on kuitenkin melkeinpä väsyttävämpää venyä koneella kuin lähteä vaikka puistoon. :) Tai jos se mitenkään onnistuu, koita nukkua vartin päikkärit töiden jälkeen, jos se auttaisi. Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ei ole edes työtä, mutta en silti jaksa mitään. Teeskentelen opiskelevani, joten kehtaan viedä lapset hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ teillä? Kasvatusalalla täällä samanlainen...

Vierailija
4/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on välillä melko hektinen toimistotyö. Ihan mielekästä puuhaa. En ole tällä viikolla saanut nukuttua tarpeeksi öisin ja siksi entistä väsyneempi..Pelkään, että lapselle jää lapsuudesta mieleen, että äiti vaan makasi:(. No, yritän viikonloppuisin paikkailla tilannetta. Ap

Vierailija
5/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa? Siitä saa valtavasti energiaa ja jaksaa olla liikkeessä työpäivänkin jälkeen.

Vierailija
6/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:04"]

Harrastatko liikuntaa? Siitä saa valtavasti energiaa ja jaksaa olla liikkeessä työpäivänkin jälkeen.

[/quote]

Hahhah! Olen tuo työtön "laiskimus". Yritän harrastaa ainakin neljänä päivänä viikossa liikuntaa, mutta sen jälkeen olen ihan raato koko loppupäivän, enkä jaksa muuta kuin sängyssä maata...

Vierailija
7/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä feministejä ja heidän mm. perheverotuksen vastustamista. Työn orjana sinun pitää oleman.

Vierailija
8/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:04"]

[/quote]

Hahhah! Olen tuo työtön "laiskimus". Yritän harrastaa ainakin neljänä päivänä viikossa liikuntaa, mutta sen jälkeen olen ihan raato koko loppupäivän, enkä jaksa muuta kuin sängyssä maata...

[/quote]

Oletko masentunu tai voiskohan olla joku puutostila (esim. raudanpuute)? Tiettyhän joskus saa väsyttää, mutta joka päivä alkaa jo olla tympeetä... :(

Vierailija
9/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Tosin nyt olen kesälomalla ja olen peräti jaksanut joka päivä käydä lenkillä =O

Aivan uskomaton tunne, ettei tarvi aamuyöllä lähteä ja illalla tulla rättiväsyneenä kotiin. Tosin tämähän on vaan väliaikaista, kohta taas mennään....