Sovittiin mieheni kanssa että annetaan toisillemme max. 3 lahjaa, eilen paljastui...
Että hänellä on mulle yli 10 pakettia. Ja minulla on hänelle yksi. En haluaisi sortua mihinkään hömpän osteluun vain siksi että pakettien määrä nousee, mutta tuleehan tässä aika alisuoriutuja-olo.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (31)
Keskustelisin avoimesti miehen kanssa.
Ostat vielä karkkia ja sukat ja kalsarit
Sanoisin hänelle että meillä on yhteenlaskettuna liikaa lahjoja, otat vastaan vain viisi kappaletta.
0/5 Mitä tekisitte tässä tilanteessa-provo 💩
Tuollaiset sopimukset ei ole kivoja. Jos toinen haluaa ostaa niin miksi ei saisi.
Riippuu lahjapaperista. Jos on sinistä, niin pistäisin ukon pihalle yhtä moneksi päiväksi kuin paperia on käytetty paketteihin.
Mitä väliä määrällä? Toinen on voinut ostaa 2000e tietokoneen ja toinen 2e deodorantin?
Ostat kymmeniä käärepaperi-makeisia ja laitat jokaiseen miehelle pienen kortin.
Rakastaako mies sua sua enemmän, vai tykkääkö hän muutenkin vain antaa paljon lahjoja?
Yksi hyvä lahja voi olla parempi kuin 10 huonoa. Mene sillä mitä sovitte ja anna miehen tehdä mitä tykkää. Älä ota tästä ongelmaa itsellesi.
Ei tossa ole mitään järkeä muutenkaan.
Tunge pakettisi ahteriisi v***n idiootti.. Ziisus että voi olla urpoja aloituksia. Oot salee sellanen typerä geneerinen polkkatukkanen blondi jolla ällöttävä läski/pömppömaha ja turvonnut peruna nenä.
Miksi olet yhdessä homomiehen kanssa?
Vain pienet lapset laskee pakettien määrää
1 on kyllä vähän, jos on sovittu max 3. Riippuu tietysti lahjastakin.
Vierailija kirjoitti:
1 on kyllä vähän, jos on sovittu max 3. Riippuu tietysti lahjastakin.
Max 3 = 1-3. Ei esim. 10.
Osta sille miehelle vielä alakoulun matikankirja, ei selvästikään osaa vielä laskea.
Se luultavasti jättää sut, koska miehet on pask oja sikoja. Mun ex jätti mut eilen samanlaisesta syystä. Kus ipää ehdotti itse, että ei osteta lahjoja. No minä en sitten ostanut, mutta se oli ostanut mulle lahjan ja suuttui, kun mulla ei ollut hänelle "yllätyslahjaa". Jätti mut, koska olin hänen mielestään tunteeton ja en arvostanut häntä. Vit tu, jos sovitaan että ei osteta niin silloin minä en osta.
Juttelisin sen miehen kanssa.