Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovittiin mieheni kanssa että annetaan toisillemme max. 3 lahjaa, eilen paljastui...

Vierailija
23.12.2020 |

Että hänellä on mulle yli 10 pakettia. Ja minulla on hänelle yksi. En haluaisi sortua mihinkään hömpän osteluun vain siksi että pakettien määrä nousee, mutta tuleehan tässä aika alisuoriutuja-olo.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on huvittavaa että aikuiset ostaa toisille lahjoja, sitten jouluaattona avataan paketteja niin kuin pikkulapset ja esitetään iloista vaikka lahjat eivät miellyttäisikään.

Vierailija
22/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 on kyllä vähän, jos on sovittu max 3. Riippuu tietysti lahjastakin.

Max 3 = 1-3. Ei esim. 10.

Täyttäähän se määritelmän joo. Samoin jos on sovittu, että lahjat max 50 €, ja sinä ostat 1 € lahjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös antaa aineettomia lahjoja. Esim. askartelee jotain kuponkeja, joilla mies voi sitten halutessaan lunastaa selkähieronnan tai vaikkapa peppuseksiä sinulta. Luovuus kunniaan!

Vierailija
24/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lahja pitäisi ostaa, voihan sen tehdä itsekin. Poimii metsästä marjat ja tekee vaikka hilloa niistä vanhaan kurkkupurkkiin.

Vierailija
25/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia on parempi sopia joku budjetti, minkä rajoissa lahjat hankitaan esim. 50-80 e budjetilla, niin siinä voi olla monta pientä lahjaa tai yksi vähän isompi. Veljen ja puolison kanssa tätä harrastetaan, että on sitten tiedossa suuntaa antava budjetti, ettei toinen käytä vaikka 300 e lahjaan (ellei sitten erikseen halua) ja toinen osta Marimekon servettejä. Toki eihän tämäkään pakota käyttämään sitä 50e lahjaan, mutta kun etukäteen sopii asiasta, luulisi olevan ok.

Vierailija
26/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille 9 kertaa vuodessa nykyisen 0 kertaa sijaan.

Vierailija
27/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään antaa lahjoja. Vaikea vain keksiä ihmisille mistä pitäisivät. Turhaa krääsää en halua ostaa. Jos mies keksii 10 lahjaa niin ihana on. Ao nyt ei ymmärrä, että mies oikeasti niitä lahjoja haluaa antaa eikä odota vasta lahjoja. Ap:n ei tarvi lahjakaupoille enää mennä.

Vierailija
28/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on huvittavaa että aikuiset ostaa toisille lahjoja, sitten jouluaattona avataan paketteja niin kuin pikkulapset ja esitetään iloista vaikka lahjat eivät miellyttäisikään.

Kyllä me osataan ostaa lahjoja mikä miellyttää kun tunnetaan toisemme. Eikä sen tarvitse kallista olla ja itsetekemä on aina mieluista kun tietää että siihen on käytetty ajatusta ja aikaa.

Ihmettelen aina miten ihmiset ei tunne kumppaneitaan eivätkä halua ilostuttaa ihan periaatteesta.

Vierailija
29/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 Mitä tekisitte tässä tilanteessa-provo 💩

, johon voi aina vastata peruspätevällä kommentilla Jätä se sika

Vierailija
30/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu, että ostetaan max. 3 lahjaa, niin silloin ostetaan max. 3 lahjaa.

Vierailija
31/31 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge pakettisi ahteriisi v***n idiootti.. Ziisus että voi olla urpoja aloituksia. Oot salee sellanen typerä geneerinen polkkatukkanen blondi jolla ällöttävä läski/pömppömaha ja turvonnut peruna nenä. 

Hakeudu hoitoon.