Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle nauretaan palavereissa.

Vierailija
21.05.2014 |

Kun kerron tai selitän jotain niin minulle nauretaan ääneen. Todella kiusallista kun en tiedä miksi. Olen lopettanut puhumisen niissä ja toivon aina ettei kysytä mielipidettä tms minulta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaamista. Minulla oli myös edellisessä työpaikassa tuollainen tilanne. Minä en kyllä antanut noiden vaikuttaa, puhuin ihan kiusallanikin paljon kun se muita kerran ärsytti / nauratti. Työpaikkaa kyllä vaihdoin heti kun löysin toisen paikan, häiritsivät työni hoitamistakin nuo kiusaajat jotka esim ."unohtivat" kertoa minulle tietoja jotka olivat välttämättömiä työni kannalta.

Vierailija
2/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiinnostavalta. Olet hauska tietämättäsi. Jos mulle kävisi noin, haluaisin tietää mikä minussa on niin hauskaa, mutta ihmiset ovat erilaisia. Sinua ei ilmeisesti kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:22"]Kuulostaa kiinnostavalta. Olet hauska tietämättäsi. Jos mulle kävisi noin, haluaisin tietää mikä minussa on niin hauskaa, mutta ihmiset ovat erilaisia. Sinua ei ilmeisesti kiinnosta.

[/quote]

Olishan se kiva tietää syy, mutta en vaan ole vielä itse sitä tajunut. En kehtaa kysyäkään. Ap

Vierailija
4/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aiheeton nauru loppuu kun kysyy suoraan että ootko päissäs vai mitäs helvettiä hihittelet

Vierailija
5/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan, mikä nyt on noin hauskaa.

Vierailija
6/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aiheeton nauru loppuu kun kysyy suoraan että ootko päissäs vai mitäs helvettiä hihittelet

jotenkin epäilen että ap ei halua profiloitua työpaikallaan aggressiiviseksi juntiksi, joten tuo ei varmaankaan ole vaihtoehto. 

Vierailija
7/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna kysyisin palaverin jälkeen kahden kesken mukavimmalta työkaverilta että mistä siinä oli kyse ja mitä hauskaa oikein sanoit kun kaikkia niin nauratti. sen ehkä kehtaat tehdä. älä anna pelotella itseäsi, koska jos kyse on kiusaamisesta, leimaudut heikoksi jos vaikenet ja yrität sulautua fläppitauluun.

Vierailija
8/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:33"]

jotenkin epäilen että ap ei halua profiloitua työpaikallaan aggressiiviseksi juntiksi, joten tuo ei varmaankaan ole vaihtoehto. 

kyllä minusta aiheettomaan nauruun on asiallista vaatia selitystä. nyt ei olla missään ylä-asteella enää, ja jatkuvaan outoon käytökseen pitää kyllä vaatia selitystä

Vierailija
9/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta aiheettomaan nauruun on asiallista vaatia selitystä. nyt ei olla missään ylä-asteella enää, ja jatkuvaan outoon käytökseen pitää kyllä vaatia selitystä

tietenkin. mutta ei niin että nolaa itsensä kiroilemalla ja vihoittelemalla, niin kuin kirjoittaja kehotti tekemään. vaan asiallisesti, jotta hihittelijä näyttäytyy huonossa valossa sen sijaan että itse vaikuttaa nuijalta.

Vierailija
10/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö näin joka kerta kun suusi avaat vai vain silloin jos yrität perustella kantaasi? Asiatonta käytöstä työpaikallasi kummassakin tapauksessa!

Vierailija
11/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:33"]

Siltikin ap:n pitäisi rohkaistua ja kysyä juuri näin! Ottaa luulot pois eikä alistua kenenkään kynnysmatoksi!

Vierailija
12/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella epäystävälliselta. Et ilmeisesti ole kertonut mitään sellaista, jonka pitäisi naurattaa. Se että kaikki nauravat ilman syytä, kuulostaa todella kummalliselta. Sinun pitää selvittää, mistä on kyse. Nythän olet jo vähentänyt puhumista eli nauraminen on vaikuttanut työskentelyysi ja panokseesi ainakin noissa palaveritilanteissa. Sehän ei ole hyvä asia oman työsi kannalta. Älä anna toisten typerän käytöksen vähentää viihtyvyyttäsi ja mahdollisuuksiasi työssä.

Vierailija
13/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi naurajille sanoa, että "enhän mä edes kertonut vitsiä loppuun ja te nauratte jo nyt".

Samat aseet käyttöön, ap vois alkaa hihittelemään muiden kommenteille ja tyrskiä kesken toisten puheiden.

Vierailija
14/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle nauretaan niin yhdytkö vaivaantuneesti nauruun? Voivatko muut olla siinä uskossa että heittelet vaikka mielestäsi sarkastisia ehdotuksia etkä ole tosissasi niiden kanssa? Minä kyllä kysyisin ja olen monesti kysynytkin että mikä tässä erityisesti teitä naurattaa? Jos aina vain päätät puheenvuorosi siihen kun muut nauravat niin ehkä heille on jäänyt jotenkin sellainen kuva että et ole tavallaan vakavastiotettava. En tarkoita tätä pahalla, en vain osaa oikein pukea sanoiksi sitä mitä haen. Joskus ihmiset vain oppivat jonkun typerän käyttäytymismallin ja se jää päälle. Huomaan joskus itsekin nauravani jollekin asialle vaikka siinä ei todellisuudessa ole mitään hauskaa. Naurulla on helppo reagoida myös silloin jos ei oikein tiedä miten tulisi käyttäytyä. Ehkä selität asiat jotenkin "huonosti". Muut eivät ymmärrä mitä tarkoitat ja siksi nauravat koska eivät spontaanisti osaa reagoida muullakaan tavalla. Nauru sitten tarttuu. Voisitko jatkossa tiedustella että ymmärsittekö mitä tarkoitan tai miksi nauratte?