Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Livbox??

Vierailija
21.05.2014 |

Mikä idea tuossa Livboxissa on? Kerran kuukaudessa tulee paketti meikkejä vai? Kuka noin paljon kuukaudessa edes ostaa meikkejä? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kerran kuussa tulee paketti, jossa on näytteitä eri tuotteista: vaikkapa kuivashampoota, kosteusvoidetta, ripsiväri, hajuvesi, jne jne. Se on hyvä keino tutustua tuotteisiin, jos teema sattuu kiinnostamaan. Itse olen sen avulla löytänyt superpaljon hyviä tuotteita, joita en viitsisi vain randomisti ostaa isoa purkkia kalliilla. Mukava viihdyke kerran kuussa :)

Vierailija
2/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo toimitetaan kotiin? Haetaanko paketti postista tms? Postilluukusta tuskin mahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti haetaan postista. 

Vierailija
4/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytteistä maksetaan 15 euroa? :o

Vierailija
5/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kokeilla, mutta pelkään että sitte kaapit täyttyis käyttämättömistä purnukoista ja meikeistä.

Vierailija
6/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:01"]

Näytteistä maksetaan 15 euroa? :o

[/quote]

Välillä siellä on näytteitä, välillä isoja purkkeja.

Vierailija
7/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:09"]

Ois kiva kokeilla, mutta pelkään että sitte kaapit täyttyis käyttämättömistä purnukoista ja meikeistä.

[/quote]

Helposti kertyy kaappeihin vaan lisäpurkkeja, jos ei tosiaan kaikki tuotteet mee käyttöön ja testaukseen! t. 2

Vierailija
8/8 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Helposti kertyy kaappeihin vaan lisäpurkkeja, jos ei tosiaan kaikki tuotteet mee käyttöön ja testaukseen! t. 2

[/quote]

Niin siis vielä lisään tähän että itse käytän niitä tuotteita tosi paljon ja haen jatkuvasti uusia tuotteita, joten kulutusta on ja siksi koen että mulle ei kerkee kertyä kaappeihin liikaa tielle purtiloita! t. 2