verkkokauppatilaus Englannista, lisämaksu???
Osaako joku sanoa, onko normaalia, että tilaat (luotettava yritys) Englannista. Kuitissa summa n. 110 € ( ei siis puntina), mutta luottokortilta veloitetaankin firman toimesta 127 € ?
Kommentit (5)
Se ei kerkeä tänne ennen vuodenvaihdetta, niin sinulta on peritty tullimaksu EU:n ulkopuolisesta maasta tilatusta tuotteesta. Olisit tilannut aiemmin, kun Britit oli vielä EU jäsen. Ei olis mennyt tullia. Minä,siirryin Joulukuun alusta alkaen käyttämään Amazon.de :tä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei kerkeä tänne ennen vuodenvaihdetta, niin sinulta on peritty tullimaksu EU:n ulkopuolisesta maasta tilatusta tuotteesta. Olisit tilannut aiemmin, kun Britit oli vielä EU jäsen. Ei olis mennyt tullia. Minä,siirryin Joulukuun alusta alkaen käyttämään Amazon.de :tä.
Ei kai tullimaksua sinne firmalle makseta?
Vierailija kirjoitti:
Se ei kerkeä tänne ennen vuodenvaihdetta, niin sinulta on peritty tullimaksu EU:n ulkopuolisesta maasta tilatusta tuotteesta. Olisit tilannut aiemmin, kun britit oli vielä EU jäsen . Ei olis mennyt tullia. Minä siirryin joulukuun alusta alkaen käyttämään Amazon.de :tä.
Iso-Britannia on EU:n jäsen vuodenvaihteeseen. Kansalaisuudet ja kuukaudet kirjoitetaan edelleen suomen kieliopin mukaan pienellä alkukirjaimella. Poistin tarpeettoman pilkun tekstistäsi.
Kertaa kielioppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tullimaksua sinne firmalle makseta?
Firma tilittää sen tullille joten se lisätään maksuihin.
Olisiko tullimaksu mukana? Tai hinnassa ei ollut mukana jotain alvia?