Viikonloppumies tulee jouluksi "kotiin"
Ihanaa saada rahaa ja mennä miehen kanssa ruokaostoksille. Omalla tilillä vain 20 euroa rahaa.
Onko muilla yhtä ihania miehiä?
Kommentit (10)
Minulla oli tuollainen nainen. Pääsin vain viikonloppuisin käymään ja pelkästään palkkapäivänäni. Joskus muulloinkin mutta aika harvoin omasta toiveestani.
Mies 56
Mulla ei ole koskaan ollut tollasta miestä. Varsinkin seurusteluvaiheessa olen usein ollut se joka tarjoaa ruuat ym omassa kodissani. Miehillä ollut sellaisia lääviä ettei niissä ole voinut yhdessä aikaa viettää.
Yleensähän näille viikonloppumiehille ostetaan ja valmistetaan ruuat ja tarjotaan seksiä yltäkylläisesti. Miten ap olet saanut viikonloppumiehen noin huonolla diilillä?
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän näille viikonloppumiehille ostetaan ja valmistetaan ruuat ja tarjotaan seksiä yltäkylläisesti. Miten ap olet saanut viikonloppumiehen noin huonolla diilillä?
Kyllä meidän suhteessa rakkautta ja läheisyyttä riittää. Ja keskustelua varsinkin, eikä riidellä ja manipuloida puoleen tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän suhteessa rakkautta ja läheisyyttä riittää. Ja keskustelua varsinkin, eikä riidellä ja manipuloida puoleen tai toiseen.
Miksi kukaan riitelisi viikonloppumiehen kanssa, kun ne on hauskanpitoa varten?
Minähän se kuitenkin määrään omassa kodissa. Saa lähteä jos haluaa, voin kyllä laittaa uuden miehen ja laitankin, kun tuosta aika jättää. AP
Vierailija kirjoitti:
Minähän se kuitenkin määrään omassa kodissa. Saa lähteä jos haluaa, voin kyllä laittaa uuden miehen ja laitankin, kun tuosta aika jättää. AP
😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan riitelisi viikonloppumiehen kanssa, kun ne on hauskanpitoa varten?
Jaa-a sen kun tietäis. Hauskanpito ja hauskanpito.
Omat rahat riittää elämiseen. Oletko niitä uusavuttomia, vai missä mättää?