Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No tätäkin minä ihmettelen.

Vierailija
22.12.2020 |

Miksi lehdissä on loppujen lopuksi niin vähän koronaan sairastuneiden ja vastaavien juttuja ja haastatteluja. Esim Hs ei tee mitään. 8 kk sisällä vain parit jutut. Mikä maksaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoman kanta on, että kaikki kuolee. Ei voi haastatella siitä selvinneitä. On kivempi heitellä pelottavia numeroita, kun suuri osa ihmisistä ei ymmärrä miten niitä kuuluu tulkita.

Vierailija
2/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta kirjoittaa lehteen, että ”Sairastin koronan, enkä huomannut mitään oireita. Normaalin flunssankin aikana olen sairaampi.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että noita kärsimystarinoita on vähän väliä. Lieväoireisists ei juttuja tehdä.

Vierailija
4/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin sairastuneita kunnioitetaan sen verran, ettei haluta tunkea kysymään ja utelemaan, ett'ä miltäs nyt tuntuu? Unohuiko maski vai tuliko unohdetua jättää etäisyyttä muihin hä?

En ole itse onnekseni sairastunut koronaa, mutta vierastan ajatusta, että jos siarastuisin, niin minusta tehtäsiin juttu tämän vuoksi.

Ei koronaan sairastuminen ole mikään erityine ansio, vaan enempi surullinen kohtalo, joka onneksi voi päättyä onnelisesti ja sairastunut voi parantua.

Toivottavasti ämä "korona painajainen" on pian ohi. 

Vierailija
5/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ymmärrettävää että korona on sairaus jota ei haluta sairastaa julkisuudessa. Nopeasti juttu sisältäisi myös niitä läheisten sairastumis tietoja. Mistä sait tartunna? Ehditkö tartuttaa muista? jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme