Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ansaitsisiko miehesi paremman puolison kuin sinut?

Vierailija
21.05.2014 |

Minun mieheni on kiltti, hellä, huomioonottava ja mukava ihminen, joka tekee puolet kotitöistä ilman että asiasta on koskaan tarvinnut keskustella, on lähes aina hyvällä tuulella eikä juuri koskaan suutu minulle, ja suuttuessaankaan ei koskaan korota ääntään tai hauku minua. Itse olen helposti ärsyyntyvä ja melko itsekäs, ja suuttuessani olen joskus todella ilkeä. Mieheni ansaitsisi mielestäni paremman puolison kuin minut. Miten teillä muilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä makaan kotona ja siipeilen eikä mies valita koskaan. Tekee kiltisti töitä, että mä ja lapset saadaan hyvä elintaso. Mä tosin teen melkein kaikki kotityöt, mutta mullahan on aikaa.

Mun mielestä mun mies ansaitsisi jonkun ihanan, kauniin ja iloisen naisen, joka kävisi puolipäivätöissä, huusholli kiiltäisi puhtauttaan, harrastaisi lasten kanssa paljon kaikkea, kävisi marjassa ja sienessä, piha olisi tiptop ja pitäisi tietenkin miehestä hyvää huolta ja rakastaisi paljon. Muhun ei sovi mikään muu kuin rakastaminen, välillä käy sääliksi miestä, kun on rakastunut tälläiseen pöljään.

Vierailija
2/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ap:n kuvaileman kaltainen mies olla totta? Vinkkaa missä asut niin tulen iskemään hänet tällä sekunnilla.

Ja juu, minun mieheni on melkein aina huonolla tuulella, ei hoida lapsia ikinä, on tyhmä ja hidasjärkinen eikä tiedä oman fakki-idiotisminsa lisäksi maailmanmenosta yhtään mitään. Ei osaa keskustella mistään eikä haluakaan. Olen varmasti ansainnut parempaa. Vaihdetaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsisi, mutta en usko, että sellaisia on.

Vierailija
4/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ansaitsisi. Mies on ahkera ja kiltti, mä oon laiska ja nyt raskausaikana oon ollut myös kohtuullisen veemäinen.

Vierailija
5/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:23"]

Voiko ap:n kuvaileman kaltainen mies olla totta? Vinkkaa missä asut niin tulen iskemään hänet tällä sekunnilla.

Ja juu, minun mieheni on melkein aina huonolla tuulella, ei hoida lapsia ikinä, on tyhmä ja hidasjärkinen eikä tiedä oman fakki-idiotisminsa lisäksi maailmanmenosta yhtään mitään. Ei osaa keskustella mistään eikä haluakaan. Olen varmasti ansainnut parempaa. Vaihdetaanko?

[/quote]

Ei auttaisi kertoa missä asutaan, sillä en usko että mieheni luopuisi minusta mistään hinnasta - on siinäkin suhteessa siis täydellinen. En tosin itsekään luopuisi hänestä mielelläni, mutta tiedän että minun kynnykseni jättää hänet olisi pienempi kuin hänen kynnyksensä jättää minut - tämänkin takia hän ansaitsisi parempaa. Mies on romantikko, eikä koskaan katsele muiden naisten perään. Eilenkin, kun minä makasin sängyllä flunssaisena ja rötkyvaatteissa, tuli viereeni makaamaan, katsoi minua silmiin ja sanoi, että tulen aina olemaan hänen mielestään kaunis. En kyllä noin ihanaa miestä ansaitsisi.

ap

Vierailija
6/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin suhteessa kyllä ansaitsisi.

Vierailija
7/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ansaitsisi.

Vierailija
8/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:23"]

[/quote]

Ei auttaisi kertoa missä asutaan, sillä en usko että mieheni luopuisi minusta mistään hinnasta - on siinäkin suhteessa siis täydellinen. En tosin itsekään luopuisi hänestä mielelläni, mutta tiedän että minun kynnykseni jättää hänet olisi pienempi kuin hänen kynnyksensä jättää minut - tämänkin takia hän ansaitsisi parempaa. Mies on romantikko, eikä koskaan katsele muiden naisten perään. Eilenkin, kun minä makasin sängyllä flunssaisena ja rötkyvaatteissa, tuli viereeni makaamaan, katsoi minua silmiin ja sanoi, että tulen aina olemaan hänen mielestään kaunis. En kyllä noin ihanaa miestä ansaitsisi.

ap

[/quote]

Rub it in, why don't you? Eli juu tuli selväksi. Miksi muilla on tuollaisia helmiä ja omani on raivostuttava itsekeskeinen paskis? Eikä ole vakka kanttansa valinnut.

Vierailija
9/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys... Minä uskon että me olemme toisillemme juuri parhaat ja oikeat. Silti vaikkemme kumpikaan ole milään muodoin täydellisiä. Mutta vikammekin sopivat mainiosti yhteen ;-) 

Ulkoisia asioita ajatellen varmasti voisi sanoa että mieheni ansaitsisi parempaa, minä kun olen ruma, lihava ja 9 vuotta miestäni vanhempi. Mutta kumpaakaan meistä ei erityisemmin kiinnosta ulkokuori, joten ei tuolla ole merkitystä.

Vierailija
10/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen tarpeeksi hyvä ja olen totuttanut miehen varmasti liian hyvälle palvelulle. En usko, että minun mahdollinen seuraaja suostuisi samaan. Osaan kuitenkin organisoida kaikki hyvin ja lapset tekevät oman osuutensa, että elämä sujuu mukavasti ja rauhallisesti.

Vierailija
11/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:44"]

Rub it in, why don't you? Eli juu tuli selväksi. Miksi muilla on tuollaisia helmiä ja omani on raivostuttava itsekeskeinen paskis? Eikä ole vakka kanttansa valinnut.

[/quote]

Onko miehesi muuttunut suhteenne aikana, vai etkö vain alussa ihastuksen huumassa tajunnut, millainen hän oikeasti on? Ikävää että olet tuollaissa tilanteessa. On nyt kuitenkin pakko sanoa, että itse harkitsin aikoinaan hyvin tarkkaan, millaisen ihmisen kanssa aloin seurustella, ja seurustelun alussa kynnykseni jättää mieheni syystä tai toisesta oli hyvin suuri, jos hänestä olisikin ilmennyt jotain epämiellyttävää. Ehkä oma valintaprosessisi ei ollut yhtä tarkka?

ap

Vierailija
12/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle sanottais, että "tulet aina olemaan mun silmissä kaunis", niin suuttuisin. Sehän tarkoittaa samaa, kuin että olen oikeasti ruma, mutta rumuuteni ei haittaa. En halua kuulla olevani ruma.

Vierailija
13/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:44"]

[/quote]

Onko miehesi muuttunut suhteenne aikana, vai etkö vain alussa ihastuksen huumassa tajunnut, millainen hän oikeasti on? Ikävää että olet tuollaissa tilanteessa. On nyt kuitenkin pakko sanoa, että itse harkitsin aikoinaan hyvin tarkkaan, millaisen ihmisen kanssa aloin seurustella, ja seurustelun alussa kynnykseni jättää mieheni syystä tai toisesta oli hyvin suuri, jos hänestä olisikin ilmennyt jotain epämiellyttävää. Ehkä oma valintaprosessisi ei ollut yhtä tarkka?

ap

[/quote]

Selvästikin valintaprosessissa oli jotain vikaa. Tai sitten olen itse vuosien varrella kasvanut ihmisenä ja kehittynyt. Olen seurannut yhteiskuntaa ja lukenut paljon. Työnikin on monipuolista ja lisää tietojani monilta eri aloilta puoliväkisin. Lisäksi osaan organisoida ajankäyttöni. Mies taas on hautautunut autistihommaansa, johon sisältyy lähinnä laskemista ja mallinnusta ja helvetisti ylitöitä ja ulkomaanreissuja. Tuollaisella työnteolla menee älykkäämmältäkin yksilöltä henkinen terä, enkä ole varma oliko mieheni koskaan älykäs muuten kuin Mensa-mittareilla. Ei sekään vielä 15 vuotta sitten ollut ihan täyspaska, mutta elämä ja olosuhteet. Nauti ihanasta miehestäsi ja kerro hänelle, että arvostat ja rakastat, ja miksi.

Vierailija
14/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa jo naiset että niitä hyviäkin miehiä on olemassa!

ja ne joutuvat keräämään paskiaisten jättämät katkeroituneet sirpaleet.

Vierailija
15/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juuri samanlainen kuin AP:n ja olen kyllä täysin sitä mieltä, että paremman ansaitsisi. Minä olen impulsiivinen, äkäinen, vaativa, itsekäs.. Toisaalta myös antaisin epäröimättä henkeni mieheni hengen eteen, niin paljon häntä rakastan. Koti on aina tiptop ja vaimo hyvännäköinen.

Kun ottaisi ulkonäöstäni ja laittaisi luonteeseen, olisi se miehelleni aivan passeli.

Vierailija
16/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen täydellinen kumppani omalle mielleni vikoineen kaikkineen.

Vierailija
17/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että se on yksi rakkauden ilmenemismuoto jos mikään ei ole rakkaalle tarpeeksi hyvä, edes itse.

(Tyhmä päättelee virheellisesti, että mielestäni rakkaus väistämättä puuttuu mikäli näin ei ajattele)

Vierailija
18/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä ansaitsisin paremman. 

Vierailija
19/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin, että minä "ansaitsisin" paremman, mutta en ajattele ihmissuhteista tällä tavalla. 

N 42

Vierailija
20/20 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mielelläni antaisin kiertoon jollekin paremmalle, hyvähermoiselle joka jaksaa tehdä kotityöt ja hyvää ruokaa. Mies saa vain olla.