Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen velkainen ja ulosotossa. Kysyttävää?

Vierailija
21.05.2014 |

Minulla on kymppitonni velkaa, osa ulosotossa, haastemies on joskus käynyt ovella. Taistelin tieni veloista kerran, sitten vajosin niihin uudestaan, tyhmä kun olen. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oman kuntasi velkaneuvojan asiakas? Tai oletko ollut? Saitko apua?

Vierailija
2/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu paremmissakin perheissä. Kuinka monelle olet asiasta kertonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 10:55"]Oletko oman kuntasi velkaneuvojan asiakas? Tai oletko ollut? Saitko apua?

[/quote]

En ole. Ensimmäisen kerran maksoin velkani pois nopeasti, ulosoton kautta. Tällä kertaa en edes tiedä mistä lähtisin liikkeelle. :(

Vierailija
4/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:56"]Sellaista sattuu paremmissakin perheissä. Kuinka monelle olet asiasta kertonut?

[/quote]

Vain puolisoni tietää. En tajua miten olin niin tyhmä, että annoin velkojen kasaantua toisenkin kerran, kun olin selvinnyt edellisistä ja maksuhäiriömerkintäkin oli kadonnut jo. Hävettää.

Vierailija
5/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vaipumassa uudelleen samaan kierteeseen, kun rahat ei vaan riitä edes peruselämiseen. Eikä kuluina ole kuin asuminen, puhelin, ruoka ja vakuutukset. Pitänee luopua myös vakuutuksista. Nekin on näköjään nykyään yleellisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan