Miehet joiden mielestä suominaisten pitäisi olla naisellisempia; autatteko naisia esim. kauppakassien kanssa?
Tuli vain mieleen, kun kannoin juuri korkokengät jalassa kahdeksan kauppakassia kotiin ja matkan varrelle mahtui aika paljon miehiä, eikä kukaan edes tarjoutunut auttamaan.
Sama meno aina kun kannan paljon kauppakasseja tai muuta painavaa; kukaan ei edes kysy voisiko auttaa.
Ulkomailla aivan eri meno!
Suomessakin tullaan välillä tarjoamaan kantoapua, mutta ne miehet on aina olleet ulkomaalaistaustaisia eikä suomalaisia.
Kommentit (54)
8 kassia ja olit kävellen?? Suussako kannoit muutamaa?
PS. Auttaisi asiaa, jos vaihtaisit lenkkareihin ja opettelisit suomea. Blessimo.
Miksi korkokengät jalassa. Onhan ne hienot mutta kauppareissulla olis mukavemmat muut kengät.
Tasa-arvo. Ei naisetkaan tule kantelemaan miesten, joten miksi minä naisten?
Ei korkkareilla tepastelu ja avuttomuus yms ole mitään oikeaa naisellisuutta.
Suominaiset nimenomaan ovat oikeasti naisellisia, eivät vedä mitään drag queen roolia vaan ovat omia itsejään.
Eihän keikarimiehistäkään sanota että ovat miehekkäitä.
Naisellisuus ei ole yhtä kuin idiotismi. Ensi kerralla ota käytännölliset kengät perusarkeen, käytä ostoskärryä ja älä osta 3 viikon ruokia kerralla.
Vierailija kirjoitti:
8 kassia ja olit kävellen?? Suussako kannoit muutamaa?
Töistä tullessa kävin kaupassa ja kävelin tosiaan kotiin, koska olisin joutunut kantamaan joka tapauksessa kassit kaupasta taksiin ja taksista sisälle kotiin, jos olisin taksin tilannut.
Joskus tilaan taksin, tällä kertaa en.
Neljä kassia oli toisessa kädessä ja toisessa neljä, en meinannut jaksaa mutta selvisin.
Kysymykseni näkyy selvästi tuossa aloituksessa, siihen voi vastata mikäli kokee olevansa kohderyhmää!
Ap
Oma mieheni ottaa kauppakassit automaattisesti kantaakseen.
Mutta hän on 57-vuotias, ehkä tuonikäiset ovat saaneet sellaisen kasvatuksen..?
Leila Koo kirjoitti:
Ensin pitäisi kai määritellä naisellisuus?
Minulle naisellisuus ei ole sitä, että mennään joulukuussa ruokakauppaan korkokengät jalassa.
Missä minä olen väittänyt olevani naisellinen?
Kysymys on otsikossa ja siihen voi vastata, mikäli kokee olevansa kohderyhmää.
Ap
No en nyt ihan randomia uskaltaisi yrittää auttaa.
Eikös naiset defaulttina vieroksu miehiä, että esim. jos joku tuntematon mies tulee kotimatkalla tarjoamaan apua kassien kanssa niin ette koe mukavaksi tilannetta?
Miehillä ei ole voimia kantaa niitä niin siksi ei. Tämä huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni ottaa kauppakassit automaattisesti kantaakseen.
Mutta hän on 57-vuotias, ehkä tuonikäiset ovat saaneet sellaisen kasvatuksen..?
Minunkin isä on sellainen, samoin veljeni (parikymppisiä).
Mutta he eivät ole miehiä joiden mielestä suominaisten pitäisi olla naisellisempia, joten eivät liity aloitukseen.
Perheeni miehet ovat muutenkin parempia kuin miehet keskimäärin, joten en vertaa heihin.
Ap
Hanki sellainen vedettävä isopyöräinen kauppakärry.
Toinen vaihtoehto on lastata kauppakassit polkupyörään ja taluttaa pyörä kotiin - ainakin jos on liikkeellä korkokengät jalassa. Kaupasta voi monessa paikassa myös tilata kotiinkuljetuksen. Oma autokin olisi kätevä tässä.
Minä kävelen usein naisen edessä automaattisten liukuovien kohdalla, jotta hänen ei tarvitse avata niitä itse ko. anturille altistuen.
Nykyajan ritarillisuutta, sano.
(ja sille joka ei haista tässä vitsailua: tämä oli vitsailua)
Tarkoittaa gigolot tyhjää kassit ruuat varastaa lompakot pankkikortit huijaa tilit tyhjiksi pistää huumeita käyttää hyväksi siirtää rahat ulkomaille ajaa varastetulla autolla tiehensä rajan yli . Sellaisia . Suomalaiset miehet taas on töissä tai auttamassa kavereita .
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Minulle naisellisuus ei ole sitä, että mennään joulukuussa ruokakauppaan korkokengät jalassa.
Missä minä olen väittänyt olevani naisellinen?
Kysymys on otsikossa ja siihen voi vastata, mikäli kokee olevansa kohderyhmää.
Ap
En väittänyt sinun olevan naisellinen tai pitäväsi itseäsi naisellisena. Vastaus liittyi otsikkoosi:
"Miehet joiden mielestä suominaisten pitäisi olla naisellisempia; autatteko naisia esim. kauppakassien kanssa?"
Hyvä kysymys ja vastaus on, mies ri kanna ostoskasseja koskaan, eikä myöskään maksa, vaan elää vähän minun kustannuksellani. Hän haluaisi juurikin kaikenlaista, että käyttäisin korkokenkiä ja laittautuisin jne, mutta ei itse toimi perinteisen miehekkäästi ja mm. Jättää raskaatkin hommat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo. Ei naisetkaan tule kantelemaan miesten, joten miksi minä naisten?
Miehillä on keskimäärin jopa 60% enemmän fyysistä voimaa kuin naisilla, eli painavien asioiden kantaminen ...., sössönsööö
Tässä välissä tulikin sellainen ajatus, että miksi ihmeessä vastailen tuollaiselle?
Varmaan vetoat jossain synnytyksessä ja muissa fyysisissä asioissakin tasa-arvoon :D
Jos joku mies oikeasti luulee, että painavat asiat ovat naisille yhtä helppoja kuin miehille, niin on todella pihalla kyllä sellainen mies.
Ketjun vastaukset kertovat tietysti omaa kieltään.
Ap