Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oireeton raskaus?

Vierailija
21.05.2014 |

Olen 16rv raskaana. En oo vieläkää tuntenut vauvan liikkeitä. Lisäksi oireet loppu viikko sitten ja tuntuu etten oo edes raskaana. Maha on ainoastaan vähä hellä. Mitään vuotoja ei oo ollut. Onko han kaikki ok?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan sano mitään. Et saan mielenrauhan. Aikasemmat raskaudet ei oo ollut tällaisia. Ja oon tuntenut pieniä liikkeitä n.14rv

Vierailija
2/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ultrassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo ainakin on ollut ihan normaalia. Voithan kayda ylimaaraisessa ultrassa / sydanaanien kuuntelussa saadaksesi mielenrauhan. :-)

Vierailija
4/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut toisessa raskaudessa yhtään mitään oireita. Ja ekassa taas oli valtavasti, pahimpina väsymys ja pahoinvointi. Mutta toisesta, ei yhtään mitään, mitä nyt vaan vatsa kasvoi vähitellen ja jossain vaiheessa aika myöhään toki vauvan liikkeet alkoi tuntua. 

Vierailija
5/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä toivon parasta ja ehkä kohta liikkeetkin alkaa tuntuu toivottavasti. Taidan odottaa seuravaan neuvolaan. Ja koitan saada mielestä asia vaivaamasta. :)

Vierailija
6/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä toivon parasta ja ehkä kohta liikkeetkin alkaa tuntuu toivottavasti. Taidan odottaa seuravaan neuvolaan. Ja koitan saada mielestä asia vaivaamasta. :)

Vierailija
7/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu seitsemän lähes oireetonta raskautta, kahden viimeisen liikkeet tunsin vasta kun olin rakenneultrassa nähny, että kaikki on ok..

Vierailija
8/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan toisella kolmanneksella oireet vähenee paljon. Alussa on kaikkea väsymystä ja pahoinvointia yms. ja sen loputtua monella on kausi, jolloin just tuntuu kun ei olisi raskaana. Maha ei vielä näy eikä liikkeitä tunne. Ekassa raskaudessahan liikkeet rupee yleensä tuntuman vasta rv20 tienoilla. Itsellä myös oli joku 1,5 kk:n kausi kun koko ajan epäili että onko sitä nyt oikeasti raskaana, kun ei tunnu miltään.

Vierailija
9/9 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan toisella kolmanneksella oireet vähenee paljon. Alussa on kaikkea väsymystä ja pahoinvointia yms. ja sen loputtua monella on kausi, jolloin just tuntuu kun ei olisi raskaana. Maha ei vielä näy eikä liikkeitä tunne. Ekassa raskaudessahan liikkeet rupee yleensä tuntuman vasta rv20 tienoilla. Itsellä myös oli joku 1,5 kk:n kausi kun koko ajan epäili että onko sitä nyt oikeasti raskaana, kun ei tunnu miltään.