Kuka julkkis on poikkeuksellisen söötti ikäisekseen?
Alyson Hannigan on tyttömäisen söötti, vaikka on jo 46-vuotias ja vieläpä kahden lapsen äiti.
Tässä on yksi hänen haastattelunsa vuoden takaa:
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sekoittaa sanan söötti siihen, että on kaunis ja hyvin säilynyt. Huomaa osasta näistä ehdotuksista. Mun mielestä söötti on sellainen tyttömäinen, luonnollinen ja herttainen. Upeita ja kauniita monet täällä mainitut, mutta eivät välttämättä sööttejä.
Söötteys on mun silmissä
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sekoittaa sanan söötti siihen, että on kaunis ja hyvin säilynyt. Huomaa osasta näistä ehdotuksista. Mun mielestä söötti on sellainen tyttömäinen, luonnollinen ja herttainen. Upeita ja kauniita monet täällä mainitut, mutta eivät välttämättä sööttejä.
Tietenkin mies voi olla söötti ja söpö, ei siihen tarvitse olla tyttömäinen. Miehissä söpöä on lämmin katse ja sellainen turvallinen nallekarhumaisuus, naisissa taas jonkinlainen pehmeä avuttomuus.
Ihmettelin aluksi että kuka tuo aloitusviestin nainen on, mutta sitten muistin sen yhden kerran orkesterileirillä kun...
Stephen Amell on 39 vuotias
Todella hyvät vatsalihakset ja tosi kuuma.
Parasta katseltavaa Arrowssa
Kansanedustaja Mari-Leena Talvitie