Kuka julkkis on poikkeuksellisen söötti ikäisekseen?
Alyson Hannigan on tyttömäisen söötti, vaikka on jo 46-vuotias ja vieläpä kahden lapsen äiti.
Tässä on yksi hänen haastattelunsa vuoden takaa:
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Goldie Hawn (näyttelijä, syntynyt 1945). Todella nuorekas ikäisekseen. Johtuu varmasti osittain kauneusleikkauksista, mutta hänellä on myös hyvät geenit ja terveet elämäntavat (liikunta, ruokavalio).
Goldie Hawn on naimisissa Kurt Russellin kanssa. Eiköhän se ole parempi nuorennuslääke kuin joku leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinikukka Saari on kanis.
En ollut tästä kuullutkaan, mutta on kyllä kuuma 48-vuotiaaksi 😍
https://saferglobe.fi/wp-content/uploads/2019/10/sinikukka_saari_venyte…
https://seura.fi/awpo/img/2023/03/dscf6216-scaled.jpg?s=5be812e8e20aa42…
Minullekin täysin vieras, mutta tuo mieleen sen twerkkaaja-Tinzen. Olisiko sama henkilö eri roolissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp
Ei näytä päivääkään yli 80-vuotiaalta. Ihan järkyttävä nykyisin.
Epäilen että käyttää huumeita vahvasti. Näyttää ainakin siltä.
Aika tuhdissa kunnossa kuitenkin. Yleensä narkkarit tooodella alipainoisia. Tai no, onhan se alkoholi kuningashuume...
Vierailija kirjoitti:
Tuulia Tuumivainen kirjoitti:
Aira Samulin on harvinaisen söötti ikäisekseen.
Miksi tällä on miinus. Hiemanhan se ikä alkaa jo näkyä mutta kyllä 90v Aira on hurmaavanpi kuin 80% palstan yli 28v mammoista
Onko hurmaavuus ja tyylikkyys sööttiä?
Söötti on vähemmän mairitteleva määre, ellei tosiaan puhuta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp
Ei näytä päivääkään yli 80-vuotiaalta. Ihan järkyttävä nykyisin.
Epäilen että käyttää huumeita vahvasti. Näyttää ainakin siltä.
Aika tuhdissa kunnossa kuitenkin. Yleensä narkkarit tooodella alipainoisia. Tai no, onhan se alkoholi kuningashuume...
Kenestä puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Martina näyttää hyvältä vaikka puolivuosisataa on ylitetty ajat sitten
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina näyttää hyvältä vaikka puolivuosisataa on ylitetty ajat sitten
Neljänkympin vasta korkannut.
TIINA Jylhä ei ole millään tavalla nuorekas,eikä söpö.Näyttää ikäistään vanhemmalta.Keinotekoisen näköinen,liian laitettu.Itse pidän luonnollisista ja raikkaista ihmisistä.Täytetyt huulet,tekokynnet,irtoripset japaksut pakkelit..yöäk.Olen itse 76 vuotias,olen aina meikannut kevysti,olen luomu kaikilta osiltani ja edelleen nuorekkaan kaunis.
AatunKrokotiili kirjoitti:
Iida Vainio on kolmekymppiseksi ihan jees.
No onhan hän jo 34 täyttänyt. Ihan ikäisensä näköinen.
Saksan ulkoministeri Annalena Baerbock
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra
Mistä kohtaa..
Riikka Purra ei ole söötti. Hän on aina vihaisen ja ylimielisen näköinen, hymy on irvistys.
Danny on varmasti sellainen nuorekas seksipeto jota alaikäiset tytöt havittelevat poikakaverikseen. Mikäs siinä sen kivempaa kun Dannylla on kokemusta nuorten naisten kanssa elämisestä jo yli 60 vuosikymmenen ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Danny on varmasti sellainen nuorekas seksipeto jota alaikäiset tytöt havittelevat poikakaverikseen. Mikäs siinä sen kivempaa kun Dannylla on kokemusta nuorten naisten kanssa elämisestä jo yli 60 vuosikymmenen ajalta.
60 vuosikymmenen? Sehän on 600 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 vuosikymmenen? Sehän on 600 vuotta.
no, onhan Danny jo aika paljon ehtinyt elämää nähdä.
Miksi tällä on miinus. Hiemanhan se ikä alkaa jo näkyä mutta kyllä 90v Aira on hurmaavanpi kuin 80% palstan yli 28v mammoista