Kuka julkkis on poikkeuksellisen söötti ikäisekseen?
Alyson Hannigan on tyttömäisen söötti, vaikka on jo 46-vuotias ja vieläpä kahden lapsen äiti.
Tässä on yksi hänen haastattelunsa vuoden takaa:
Kommentit (1525)
Tykkään vielä samoista miesnäyttelijöistä kun 25 vuotta sitten, toki vanhemman näköisiä mutta niin olen itsekin.
Nina Rahkola, nuoresta iästään huolimatta upea nainen. On pitänyt itsensä kunnnossa. Kyllä naisilla on helppoa, ei tarvitse kuin huolehtia fyysisestä kunnosta niin näyttää aina hyvältä.
Melania Trump. Minun mielestäni maailman kaunein ja tyylikkäin nainen, jotenkin viehättävän kiehtova. Jos jonkun saisi julkkiksista tavata, nähdä luonnossa niin valitsisin hänet. Toinen kiinnostava persoona olisi hänen miehensä. Heistä ei karisma karise varmasti iänkään myötä.
Vierailija kirjoitti:
Melania Trump. Minun mielestäni maailman kaunein ja tyylikkäin nainen, jotenkin viehättävän kiehtova. Jos jonkun saisi julkkiksista tavata, nähdä luonnossa niin valitsisin hänet. Toinen kiinnostava persoona olisi hänen miehensä. Heistä ei karisma karise varmasti iänkään myötä.
Viimeiset kaksi ihmistä jotka haluaisin tavata.
Pharrell Williams, vähän hassun näköinen. En olisi uskonut jo 48-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset kaksi ihmistä jotka haluaisin tavata.
Hyvä ettei sitten tule tunkua :D Ole hyvä vaan ja saa olla eri mieltä. Kuka olisi sinun mielestäsi mielenkiintoisin tai kiehtovin persoona yksi henkilö tai pariskunta lyhyesti perusteltuna. Eihän kaikilla tarvitse sama maku olla. Niin montaa makua on kuin on ihmisiäkin. Ja kun ilmaiset sen kohteen niin sinullekkin joku sanoisi että juu ei kiinnostaisi pätkääkään.
Kati Outinen , vieläkin kuin nuorena
Erkki Saarela on ihan yhtä mainio kuin yli 40 v. sitten *ah, se oranssi villapaita!*. ;)
Tommy Fränti, Ville Niinistö ja tietysti Isä Matteo-sarjan kapteeni Simone Montedoro, mikä komistus! Mutta kaikista ihanin on kyllä Jeesus.
Lahdessa asuneena väittäisin että Kirsti Wallasvaara, upea pirkko👍
M -67
Vierailija kirjoitti:
Kotimaisista Helmi.
Lasse Lehtinen aivan ihana.
oikeesti tulin tänne katsotaan onko Vartiainen mainittu. No olihan se.
Ei ole mies minun makuuni ja henk.koht olen tavannut. Mutta se on ikäisekseen söpö silti.