Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marmeladifanien oma ketju

Vierailija
22.12.2020 |

Mitä muuta löytyy kuin virheitä kuulia, kettukarkkeja niitä Fazerin missä on se kruunu? Minähän en tykkää lainkaan suklaasta, joten marmeladi - kohtuudella - on mun joulunami. Mutta jotain vaihtelua tekis mieli. Vihreitä kuulia on nyt, ettei ihan ilman jää, mutta löytäiskö vielä jotain?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandiat, niitä erivärisiä kuulia.

Vierailija
2/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista saa pussissa marmeladeja, hetkinen, käyn katsomassa - Kouvolan lakritsin juhlamarmeladeja. Aivan sairaan hyviä, eri värisiä, pehmeitä, sydämenmuotoisia. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarketista saa pussissa marmeladeja, hetkinen, käyn katsomassa - Kouvolan lakritsin juhlamarmeladeja. Aivan sairaan hyviä, eri värisiä, pehmeitä, sydämenmuotoisia. Suosittelen.

😋 Vaihdan kauppaa ja suuntaan sinne.

Vierailija
4/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään itse marmeladia. Kesällä poimit ja ostat marjoja ja jouluksi teet itsellesi mieleistäsi marmeladia niin paljon kuin jaksat syödä.

Vierailija
5/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eww eikös se nyt ole melkein sama kuin pureskelisi palasokeria.

Vierailija
6/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan käytä palasokeria missään, enkä varsinkaan pureskelisi sitä. Karkkia syön harvoin, mutta rakastan marmeladia - etenkin tuota Kouvolan lakritsin marmeladia, jota täällä kehuin.

Vierailija
7/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakastimessa vadelmaa, puolukkaa ja mustikkaa, itse poimittua. Myös itse tehtyä omenasosetta löytyy. Pitäiskö kokeilla itse? t. Ap. 

Vierailija
8/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Palasokeri on kovaa ja mautonta, marmeladi on pehmeää ja on niissä makuakin. 

Vierailija
9/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs ajattelin ostaa voitaikinaa ja paketin Finlandia - marmeladeja, ja laittaa torttuihin luumuhillon sijasta noita em. marmeladeja. Ja pariin torttuun Nutellaa! Tomusokeria päälle, kun ovat jäähtyneet. Nami nami 🤤😁

Vierailija
10/10 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan juhlamarmeladi on ainakin takavuosina ollut hyvää. Nyt sitä olisi ollut kaupassa, mutta marmeladikiintiö oli jo täynnä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän