Marmeladifanien oma ketju
Mitä muuta löytyy kuin virheitä kuulia, kettukarkkeja niitä Fazerin missä on se kruunu? Minähän en tykkää lainkaan suklaasta, joten marmeladi - kohtuudella - on mun joulunami. Mutta jotain vaihtelua tekis mieli. Vihreitä kuulia on nyt, ettei ihan ilman jää, mutta löytäiskö vielä jotain?
Kommentit (10)
Citymarketista saa pussissa marmeladeja, hetkinen, käyn katsomassa - Kouvolan lakritsin juhlamarmeladeja. Aivan sairaan hyviä, eri värisiä, pehmeitä, sydämenmuotoisia. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Citymarketista saa pussissa marmeladeja, hetkinen, käyn katsomassa - Kouvolan lakritsin juhlamarmeladeja. Aivan sairaan hyviä, eri värisiä, pehmeitä, sydämenmuotoisia. Suosittelen.
😋 Vaihdan kauppaa ja suuntaan sinne.
Opettele tekemään itse marmeladia. Kesällä poimit ja ostat marjoja ja jouluksi teet itsellesi mieleistäsi marmeladia niin paljon kuin jaksat syödä.
Eww eikös se nyt ole melkein sama kuin pureskelisi palasokeria.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan käytä palasokeria missään, enkä varsinkaan pureskelisi sitä. Karkkia syön harvoin, mutta rakastan marmeladia - etenkin tuota Kouvolan lakritsin marmeladia, jota täällä kehuin.
Mulla on pakastimessa vadelmaa, puolukkaa ja mustikkaa, itse poimittua. Myös itse tehtyä omenasosetta löytyy. Pitäiskö kokeilla itse? t. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Palasokeri on kovaa ja mautonta, marmeladi on pehmeää ja on niissä makuakin.
Minäpäs ajattelin ostaa voitaikinaa ja paketin Finlandia - marmeladeja, ja laittaa torttuihin luumuhillon sijasta noita em. marmeladeja. Ja pariin torttuun Nutellaa! Tomusokeria päälle, kun ovat jäähtyneet. Nami nami 🤤😁
Halvan juhlamarmeladi on ainakin takavuosina ollut hyvää. Nyt sitä olisi ollut kaupassa, mutta marmeladikiintiö oli jo täynnä..
Finlandiat, niitä erivärisiä kuulia.