Saksa jyrähtää: Koronarokotteesta kieltäytyvien tulisi kieltäytyä myös tehohoidosta
Kommentit (28)
Tupakoitsijoiden pitäisi kieltäytyä syöpähoidoista.
Saksa nyt on ollut yksi pellevaltio sitten toisen maailmansodan.
Jaa, että pitää tehdä niin kuin Führer käskee? Luulisi Saksan oppineen jotain omasta historiastaan.
No mitä sitten? Minä olen kieltänyt väkisin hengissä pitämisen, eli minua ei saa hengityskoneeseen kytkeä ollenkaan. Eli jos sairastun koronaan ja joutuisin teholle, niin minua ei saisi sinne laittaa niin että pidettäisiin lääkkeillä koomassa ja hengityskoneessa. Siinä tilanteessa vaaditaan hyvä kuolema eli riittävän tukeva sedaatio, jolloin saisin rauhassa nukkua pois.
Toki josku suunniteltu leikkaus jonka ajaksi nukutetaan ja laitetaan hengityskoneeseen on eri asia. Silloin saa nukuttaa ja laittaa hengityskoneeseen. Mutta muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä että jotkut sairaalat kieltäytyvät leikkaamasta potilaita jos eivät sitoudu tupakoimattomuuteen. Ruotsissa useampikin sairaala. Tupakointi on riski leikkauksille ja paranemiselle.
Vierailija kirjoitti:
No kiva jos on allerginen, ja allergisille ei rokote sovi. Onko sitten automaattisesti yhteiskunnan ulkopuolella?
Jos on saanut anafylaktisen reaktion aiemmin niin ei välttämättä sovi. Mitä tarkoitat sillä ettei sopisi allergiselle?
Ja onhan se nyt eri asia ettei suostu ottamaan kuin ettei pysty.
Siis tämähän on nyt jonkun yksittäisen professorin ehdotus joka tuskin menee läpi. Kaikesta sitä revitään näitä koronalööppejä.
Ymmärtääkö noita heittoja tekevät, että tuollaiset pakottamiset vain lietsoo ihmisiä epäilemään salaliittoja. Koronaan uskotaan vähemmän ja epäillään että kaiken takana on eliitin maailmanvalloitus, jonka tähtäimenä on tavallisten ihmisten orjuutus. Ja sitähän kaikki pakottaminen on, viedään ihmisoikeudet viemällä päätäntävalta yksilöiltä
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan ylipainoisista.
No niin, tästä se lähtee. Ei voi olla miettimättä pedon merkkiä. Pian kaikilta, jotka kieltäytyvät rokotteesta, evätään kaikki etuudet.
Miksi? Että paikat jää rokotteen saaneille? Sittenhän rokotus ei toimi, jos silti tehohoitoa tarvitsee. Ja ne ketkä ei oikeasti voi ottaa, ovat tosi pieni vähemmistö.
Ohittaako jonon, jos joutuu teholle saatuaan rokotteen?
Miten niin Saksa jyrähtää?
Yhden ainoan saksalaisen professorin mielipide.
Ei mikään yleinen koko kansan kannattama mielipide eikä asia.
Kaikkein viimeisimmäksi päättäjien ja sun muiden.
Jostain jonkun ihmisen ajatuksesta revitään mielettömät otsikot suomalaisissa valemediassa kuten iltapäivälehdissä.
Voisko joku tehdä juutuupiin tekstityksen: Hitler kuulee koronasta?
Toivottavasti minun verorahoillani ei hoideta rokotevammautuneita. Heillä ei myös saa olla oikeus tehohoitoon.
Lakatkaa käyttämästä sanaa "jyrähtää"! Eikö mitään muuta verbiä voi keksiä?
Se on ainakin 100% varmaa, että matkustamaan ei pääse, ellei ole todistusta siitä, että rokote on otettu. Mikään maa ei päästä rokottamattomia maahansa.
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa käyttämästä sanaa "jyrähtää"! Eikö mitään muuta verbiä voi keksiä?
Olin just tulossa kirjoittamaan samaa.
No kiva jos on allerginen, ja allergisille ei rokote sovi. Onko sitten automaattisesti yhteiskunnan ulkopuolella?