Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensviikolla on työhaastattelu ja aion olla mahdollisimman rehellinen

Vierailija
22.12.2020 |

En siis aio ylistää itseäni moniosaajana, tiimityöskentelijä ja varsinkaan en aio olla mikään sosiaalinen hömppä.

Teen näin sillä edelliseen työhöni valittaessa kerroin että teen töitä mielellään yksin mutta pärjään kyllä tiimityössä. Olen introvertti. Väsynyt - asiakaspalvelu taas ok.

Valitettavasti sitten jouduinkin tehtävään mikä onkin tiimityötä. Mutta onneksi sitten pääsin pois määräaikaisuuden loputtua (ehdottivat jatkoa kyllä)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Väsynyt” väsyn sosiaalisesta kanssakäymisestä ...

Vierailija
2/6 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, et saa töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua sitä työtä? Työhaastattelussa pitää hymyillä ja olla kiva ja mukava. Pitää myös näyttää hyvältä omien resurssien mukaan. Olla kiinnostunut yrityksestä, sen toiminnasta ja muista työntekijöistä.

Kaiken kaikkiaan "teeskennellä" ja yliesittää. Silloin saattaa olla se valittu.

Vierailija
4/6 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nappasin työn tuolla taktiikalla. Ei tarvinnut miettiä, puhunko itseni pussiin tai hätäpäissäni keksi kummallisia lauseita. Kerroin kaikki juuri niinkuin asiat oli, työnantajan helppo miettiä, sopiiko tämmöinen tyyppi just siihen työhön ja tiimiin. Eikä työsuhteen aikana tarvinnut esittää mitään muuta mitä oikeasti on.

Vierailija
5/6 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. jatkoajatus: onkohan ihmiset viimeisen 10 vuoden aikana alkanut kehua ja ylistää itseään haastatteluissa, kun työpaikkailmoituksetkin on niin yliampuvia? Jokainen yrittää osoittaa olevansa hakukriteerien mukainen. Mutta ei kukaan oikeasti ole niin super... Ja mitä jutellut ihmisten kanssa, tottapuhuvat saavat työn useammin kuin itsensä nostajat

Vierailija
6/6 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ole rehellinen. Joka kerta kun olen ollut rehellinen työhaastattelussa, niin en ole saanut töitä. Mitään heikkoutta ei saa näyttää, eikä rupatella joutavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän