Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno, miten kauppaan kun hirveitä hyytymiä tulee, ei siteitä.

Vierailija
20.05.2014 |

Sain keskenmenon tossa äsken, hyytymiä tulee ja tulee, verta tulee ihan hirveesti, mutta minulla ei ole siteitä eikä muutakaan, vaan olen turvautunut nyt wc-paperiläjään.

Kauppaan olisi pakko päästä, mutta matkaa sinne 4 km, bussilla pitäis mennä, antakaa nopeasti vinkki mitä laitan ettei tulee housuista läpi. Tämä wc-paperi ei pidättele yhtään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siittäjä tuomaan siteitä.

Vierailija
2/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään voi käydä sinulle kaupassa :( ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittäjä ei ole lähimaillakaan

Vierailija
4/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu vessanpöntöllä kunnes lakkaa. Käsipyyhe housuihin voi auttaa myös!

Vierailija
5/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran hätäsiteen sillain,et teippasin vanulappuja maalarinteipillä 2 kerrosta yhteen. Piti paljon paremmin, kuin pelkkä wc-paperi. Mutta ihan normi kuukautisia vaan. Voisit soveltaa jotain samantapaista, mutta isommalla kaavalla? Niin, ja olen pahoillani keskenmenostasi.

Vierailija
6/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovipussi? joku peittävä vaate, jos tulee läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:41"]Eikö ketään voi käydä sinulle kaupassa :( ?

[/quote]

En kyllä kehtaa kysyä, kun harvalla kaverillakaan on autoa ja asutaan niin syrjässä että joutus tulemaan bussilla montaa reittiä.. menisin nyt ihan mielelläni itse sinne, keksisin vain mitä tuonne laitan ettei perässäni kulje verivana -ap

Vierailija
8/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä kaupassa kotiintuontipalvelua, aika monissa pienissäkin on nykyään ellei ole Siwa tai joku muu vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:42"]Mä tein kerran hätäsiteen sillain,et teippasin vanulappuja maalarinteipillä 2 kerrosta yhteen. Piti paljon paremmin, kuin pelkkä wc-paperi. Mutta ihan normi kuukautisia vaan. Voisit soveltaa jotain samantapaista, mutta isommalla kaavalla? Niin, ja olen pahoillani keskenmenostasi.

[/quote]

Kiitos

Vierailija
10/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hame ja tiukat alkkarit ja käsipyyhe pimpskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:43"]Olisiko siellä kaupassa kotiintuontipalvelua, aika monissa pienissäkin on nykyään ellei ole Siwa tai joku muu vastaava.

[/quote]

Minäpä googlaan. Kiitti vinkistä!:) -ap

Vierailija
12/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revit vaikka tyynyliinan suikaleiksi ja laitat housuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ambulanssi sairaalaan? Mikä viikko?

Vierailija
14/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:52"]Miten olisi ambulanssi sairaalaan? Mikä viikko?

[/quote]

Olo on muuten ihan hyvä, vähän outo vain, mutta ambulanssia en tarvitse. Ja en sairaalaakaan, mitäpä ne siellä tälle voisi tehdä? Viikkoja on/oli 11+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja menen nyt sinne kauppaan, laitoin vessapaperia ja pienen käsipyyhkeen ja tiukat pikkarit. Lisäksi mustat farkut ja paidan joka peittää pepun jos jotain sattuu tulemaan.

Vierailija
16/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista... :(

Vierailija
17/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestistä oikein huokuu ettei ap varmaan itse vielä tajua koko asiaa

Vierailija
18/18 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän shokissa, haluaa vaan toimia. Järkytys iskee varmaan myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi