Mikä on tekosyysi ette ole vielä tehnyt joulusiivousta
Kommentit (22)
Vapaa alkoi vasta. Tänään siivotaan ja käydään kaupoissa
mies52v
Olen sairaslomalla, joulu jäi tällä kertaa laittamatta mutta tulee se aatto siltikin. Ihanan rentoa, kun vaan tilasi kauppakassipalvelulla valmiit laatikot ja salaatit
Ei tarvitse. Siivooja käy kerran viikossa, ja aina on siistiä. Jouluateria tilataan ravintolasta.
En tarvitse siihen mitään tekosyitä.
Teen huomenna molemmat. Siivoukseksi riittää ihan perus imurointi ja lattian pyyhkiminen. Ei kauaa mene.
En jaksa. Olen masentunut. Laatikoista en pidä.
Valmiit laatikot on jääkaapissa odottamassa, eikä huvita siivota.
Siivoan sitten, kun kakarat muuttaa kotoa. Ei ne tänä jouluna vielä muuta.
Ei huvita. Olin kaupassa ja alkoi jo itkettää koko joulu. Ei huvita mikään.
Viimeksi marraskuussa on ollut vapaapäivä.
Miten joku joulusiivous erottuu tavallisesta siivouksesta. Pitääkö olla tonttulakki päässä , kun siivoaa.
Siivoan aamuaattona, mikäs kiire tässä vielä on.
Jäin juuri omale ja ajattelin levätä. Ei tule jouluvieraita. Huomenna teen rosollia.
Koska robotti tekee joulumoppauksen vasta huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku joulusiivous erottuu tavallisesta siivouksesta. Pitääkö olla tonttulakki päässä , kun siivoaa.
😄🤶🏻🧹
Siivooja kävi tänään, ja huusholli on tiptop-kunnossa. Saarioisten lanttulaatikko odottaa jääkaapissa aattoa ja tuunausta. Muut laatikot eivät kiinnosta. (Olen vanhus ja vietän jouluni tänä vuonna yksin, joten minun ei tarvitse huomioida kenenkään muun mieltymyksiä ja toiveita.)
Pimeys. Pidän silmät kiinni sen lyhyen päivänvalon ja kynttiläin valossa ei näe pölyä ja villakoiria. Ketä varten?
Muuttolaatikoita ja muuttosiivous.