Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb:ssa lässynläätä ja rakkaudentunnustuksia, tietäispä mitä miehensä puuhaa

Vierailija
20.05.2014 |

Eräs nainen laittelee koko ajan miehelleen facebookin (!) kautta rakkaudentunnustuksia ja sydämiä ja hehkuttaa päivityksissään, kuinka heillä on niiiiin ihana liitto ja lapset ja kaikki.

Ja samaan aikaan miehensä vonkaa minua sänkyynsä vähän väliä, ihan suoraan.

Välillä ärsyttää nuo noiden fb-rakkaudentunnustukset ja muut niin paljon, että tekisi mieli laittaa tuolle vaimolle viestiä, että miehensä ei ehkä olekaan IHAN niin ihana, kuin näyttää luulevan.

Olen katkera sinkku, kyllä, mutta samalla ärsyttää tuollainen hehkuttaminen, kun TIETÄÄ, että totuus on ihan jotain muuta.

Ja ei, heillä ei todellakaan ole mikään avoin suhde, sen tiedän myöskin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo lässytys ole nimenomaan kulissin ylläpitoa ja esittämistä. Näin ainakin eräillä minun tutuilla. Taustalla olikin pettämistä.

Vierailija
2/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla sama juttu: jos suhdetta hehkutetaan ylisanoin ja varsinkin jos sen rakkaan kanssa ollaan oikein naistenlehden kannessa ero on jo ovella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset laita? 

Ota vaikka screencap miehen viesteistä sulle ja lähetä vaimolle että hänen olisi hyvä tietää.

Vierailija
4/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä nelosen kanssa. Itse ainakin haluaisin tietää ja jos olisi vedenpitävät todisteet tyyliin screencap, miehen olisi vaikea kiistää niitä!

Vierailija
5/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 16:58"]

No mikset laita? 

Ota vaikka screencap miehen viesteistä sulle ja lähetä vaimolle että hänen olisi hyvä tietää.

[/quote]

No siis tekisi kovasti mieli laittaa, mutten laita, sillä viestintuoja ammutaan aina, ja koska olen nainen, niin asia käännettäisi kuitenkin minun syykseni jotenkin ihmeellisesti.... näin se vaan valitettavasti menee. Joten vongatkoon mies rauhassa ja luulkoon vaimo, että heillä on ihana liitto... mua ei kuitenkaan niin paljoa hetkauta, että viitsisin tuohon soppaan sotkeentua (tämän enempää).

ap

Vierailija
6/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sillä ois väliä. Seuraavan kerran ku mies laittaa viestin, otat siitä heti kuvan ja laitat vaimolle että miehesi juuri laittoi tälläisen, täysin asiatonta. Vaikea sitä on sun syyksi kääntää ja jos niin tekee niin eipä taida olla suuri menetys sitten, onpahan kerrottu.

Mutta tuntuu, että ihmiset haluaa vaan valittaa eikä tehdä asioille mitään.

Vierailija
7/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sua se nainen ärsdyttää? :D Hänhän tässä väärinkohdeltu on. Mies sinua pitäisi ärsyttää, kun käyttäytyy tuolla tavalla vaikka on naisensa ylistämä. Kamala miehen_kuvatus_!

Vierailija
8/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, ehkä se vaimo haluaa merkata omaa reviiriään jotta tietävätpä muut naiset sitten varmasti, jos sattuu miehensä touhuja epäilemään.

Tai ehkä se haluaa jopa muistuttaa samalla omaa miestään, että mietipä kaksi kertaa ennen muille naisille lirkuttelua.

Ei minua ärsyttäisi, säälisin kyllä.

Vierailija
9/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä seuraavaksi rekisteri niistä salibodareista ja ...

Vierailija
10/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika järkyttävää. Haukut naista täällä anonyymisti, vaikka hän ei välttämättä tiedä miehen touhuista yhtään mitään. Mikset paljasta tuota kusipää-miestä vaimolleen, vaikka printscreen-kuvalla? Miksi sinä osallistut passiivisesti tuon naisen elämän pilaamiseen? Tee teko, jonka jälkeen voit katsoa itseäsi peilistä hyvillä mielin.

Vierailija
11/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:20"]

No aika järkyttävää. Haukut naista täällä anonyymisti, vaikka hän ei välttämättä tiedä miehen touhuista yhtään mitään. Mikset paljasta tuota kusipää-miestä vaimolleen, vaikka printscreen-kuvalla? Miksi sinä osallistut passiivisesti tuon naisen elämän pilaamiseen? Tee teko, jonka jälkeen voit katsoa itseäsi peilistä hyvillä mielin.

[/quote]

Miten mä nyt haukuin sitten? Ja tässä on hyvä esimerkki, miksi en todellakaan mene paljastamaan mitään, näkeehän sen nyt sinunkin viestistäsi, minä purin ärsyyntymistäni täällä nimettömästi, ja sinä käyt lähinnä minun kimppuuni, syytät minua haukkumisesta ja vaimon elämän "passiivisesta pilaamisesta". Vaikka mitäpä minä olen siis tehnyt? Saanut asiattomia viestejä joltain varatulta mieheltä?

mutta siis, jos joku ihmettelee miksi en sotkeennu asiaan, niin tässäpä se vastaus sitten jo tulikin...

ap

Vierailija
12/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Jännä lukea kulissikertomuksia, kun tietää mitä mies ja nainen puuhailee ja on puuhaillut. Esitetään niin hyvää ja rakastavaa perhettä.

Vierailija
13/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä voi olla hyvä liitto, rakkautta ja lässyn lässyn kaikki totta, vaikka mies onkin kaappikusipää!

Vierailija
14/14 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin.  Miksi pitäisi olla taas se asetelma, että se tietää viimeisenä, jonka pitäisi tietää ensimmäisenä?

Ja kertoisin ihan siksi, että toinen hehkuttaa ja kaikki on niin hyvin. Eipä vaan kuitenkaan tiedä mitä se puoliso puuhaa selän takana. Ja kertoisin senkin takia, että mua olisi yritetty.

Ja laittaisin viestiin, että pahoittelen tätä viestiä, mutta halusin sinun tietävän. Ja koska itseäni harmittaa, kun puolisosoi minua yrittää.

Saattaa suuttua ja ei usko, mutta olisin tehnyt oman osani sopasta.