Poikaystäväni lapset ovat minun ikäisiäni, vinkkejä joulupöytään?
Tapaan nyt jouluna ensimmäistä kertaa poikaystäväni lapsia, jotka ovat siis suunnilleen minun ikäisiäni.
Vähän jännittää, joten antakaa jotain vinkkejä. Pitäisikö minun yrittää esittää kypsempää kuin mitä he ovat?
Kommentit (27)
Kyseessä siis aloittaja 20 v, ja poikaystäväkseen kutsuma erektio-ongelmista kärsivä äijän retku 50+, jolla jo aikuiset 20 kieppeillä olevat perilliset.
Mieti, jos sinulla olisi teinejä ja sinun lapsi seurustelisi papan kanssa, mitä ohjeita antaisin papan lasten kanssa kommunikointiin. Tai jos sinun poikasi seurustelisi mummon kanssa. Mieti tilanteita tosiaan jos omat lapsesi olisivat patjoina mummolle tai papalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehua ja keksejä? Kata niille lastenpöytä erikseen.
Joo ehdottomasti yrität luoda välillenne ikäeroa. Katat heille mehua ja keksejä matalaan lastenpöytään. Itse puet jakkupuvun ja helmet, hiukset väännät tiukkoille papiljottikiharoille.
On paljon vähemmän vaivaannuttavaa, jos lasten kanssa yksissä tuumin roolipelaatte, että ETTE ole samanikäisiä. Kannattaa johdonmukaisesti puhua heille kuin 12-vuotiaille. Kysele lempiainetta koulussa, mitä harrastavat ja niin edelleen. Pyydä selittämään nuorisoslangia ja mikä on se TikTok. Osta linjan mukaiset joululahjat.
Kannattaa alkaa haukkumaan lasten äitiä. Ja arvostelemaan lapsia. Ja kehuskelemaan omilla ansioilla. Tulee antoisa jouluaatto.
Joo ehdottomasti yrität luoda välillenne ikäeroa. Katat heille mehua ja keksejä matalaan lastenpöytään. Itse puet jakkupuvun ja helmet, hiukset väännät tiukkoille papiljottikiharoille.