Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni lapset ovat minun ikäisiäni, vinkkejä joulupöytään?

Vierailija
22.12.2020 |

Tapaan nyt jouluna ensimmäistä kertaa poikaystäväni lapsia, jotka ovat siis suunnilleen minun ikäisiäni.
Vähän jännittää, joten antakaa jotain vinkkejä. Pitäisikö minun yrittää esittää kypsempää kuin mitä he ovat?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuri ikäero on sinun ja poikaystäväsi välillä?

Vierailija
2/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet aikuinen, joten varmaan syövät ihan jouluruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tapailumme alkuaikoina käymässä silloisen tyttöystäväni kotona yllättäen. 

Hänellä oli vanhemmat käymässä, ja oli kyllä noin varautumattomana aika jännää, kun isä oli saman ikäinen kuin minä, ja tyttöystäväni äiti vuoden minua nuorempi 

Vierailija
4/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esitä mitään vaan ole oma itsesi. Joko hyväksyvät sinut tai sitten ei, mutta esittämisestä ei ole mitään muuta kuin haittaa.

Vierailija
5/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri ikäero on sinun ja poikaystäväsi välillä?

24 vuotta. 

Ap

Vierailija
6/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi. Ihmiset näkevät teeskentelyn läpi ja ärsyyntyvät siitä. Hyväksy myös se, että jos miehesi lapsille on haastavaa suhtautua sinuun he tarvitsevat aikaa tottuakseen ajatukseen teistä. Joten  anna mennä asioiden niin kuin menevät ja nauti joulusta.

Vierailija
7/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kutsumasta miesystävääsi "poikaystäväksi".

Vierailija
8/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä eli miksi et tarjoa jouluruokia? Ovatko he ulkomaalaisia vai miksi normi jouluruoat ei tullut mieleesi?

Vierailija
9/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua ja keksejä? Kata niille lastenpöytä erikseen.

Vierailija
10/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt tätä eli miksi et tarjoa jouluruokia? Ovatko he ulkomaalaisia vai miksi normi jouluruoat ei tullut mieleesi?

Meni hetki miettiessä mitähän oikein tarkoitat :D 

Tässä siis haettiin vinkkejä sosiaaliseen kanssakäymiseen, ei ruokiin :D

Vierailija
11/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että olet aikuinen, joten varmaan syövät ihan jouluruokia.

Ei ollut kyse ruoista vaan joulupöytäkeskusteluista.

Vierailija
12/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon ikäinen mies ole jo miesystävä eikä poikaystävä!!!

Vierailija
13/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni hetki miettiessä mitähän oikein tarkoitat :D 

Tässä siis haettiin vinkkejä sosiaaliseen kanssakäymiseen, ei ruokiin :D

No olipahan outo kysymys otsikossa. Ihan tavalliset sosiaalisen kanssakäymisen säännöt. Kyselet heidän kiinnostuksen kohteistaan, kuuntelet. Miten sinulla on noin niin kuin yleensä tapana olla joulupöydässä? Jos sinulla on normaalit, sivistyneet käytöstavat niin niillä mennään.

Vierailija
14/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ongelma, mutta naisystävän lapset ovat ikäisiäni. Miten tässä voi olla miehekkäänä, kun ei se muutenkaan ole mun juttuni ollut. Täällä näitä tällaisia pikkkukivoja provoja laitan aina muutaman joka päivä ja hei siis aaapuuuaaa nyt pitäis olla aikuinen.

Tänään tässä hassunhauskasti kyselin miten äitiyspakkauksessa on kondoleja. Kyllä mua siis niin nauratti miten hauskan jutun taas keksin. Olen mä vaan niin... no mies.

Vierailija
15/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi suhtautua heihin samalla tavalla ja puhua samoista sioista kuin muidenkin ikäisensä kanssa. ei kannata esittää mitään. Ovat kuitenn aikuisia, niin uskin äitihahmoa kaipaavat.

Kondolimies taas voi kehuskella hassunhauskoilla aloituksillaan. Se äitiyspakkausjuttu oli muten oikeesti hauska! KEksit vamasti vastaaviavitsejä joulupöytäänkin huosista noin vaan.

Vierailija
16/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit puhua vaikka siitä, kuinka panit poikaystävääsi, kun se oli vielä naimisissa lasten äidin kanssa. Se piristää tunnelmaa mukavasti.

Vierailija
17/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapaatte? Kuka järjestää

Vierailija
18/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukaa haettu. Itsellä parikymppiset lapset ja järjestän joulun kuten aina.

Jos olisin eronnut, järhestäisikö mies tyttöystävänsä kanssa joulua lapsille? Juu ei.

Vierailija
19/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia, mikä häpeä. Lapsia varmaan ketuttaa, kun isukki tykkää nuoremmasta patjasta. Oletko pitänyt huolen, että pääset miehen kanssa naimisiin ilman avioehtoa. Että et vaan koe kaikkea tuota häpeää ihan ilmaiseksi.

Vierailija
20/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa otsikossa ei ole mitään järkeä!