Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako miehenne etäkokousta olette kuunnelleet sivusta tänä vuonna?

Vierailija
22.12.2020 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta.

Vierailija
2/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, vetäydymme aina toiseen huoneeseen kokoustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Miehellä oma työhuone ja minä olen muissa huoneissa. 

Vierailija
4/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eikä hän ole joutunut kuuntelemaan minun kokouksiani (joita on ollut enimmillään kolmekin päivässä), koska työhuoneessani on ovi, jonka saa kiinni.

Miksi tässä oli oletus, että nimenomaan mies on se, joka istuu etäkokouksissa? Miksi et kysynyt, montako puolisonne etäkokousta olette kuunnelleet sivusta?

Vierailija
5/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Miehellä oma työhuone ja minä olen muissa huoneissa. 

Minä kuulen muminaa ja yksittäisiä sanoja oven läpi.

Vierailija
6/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Molemmat etäkokoustamme kotona, mutta en kuule 30 m päästä, mitä mies 2 suljetun oven takana puhuu vai onko hiljaa.

Vierailija
7/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, kun itse kokoustan yleensä aina samaan aikaan toisessa huoneessa. Paitsi että pari kertaa olimme samassa kokouksessa, eli jos se lasketaan.

Vierailija
8/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Eikä hän ole joutunut kuuntelemaan minun kokouksiani (joita on ollut enimmillään kolmekin päivässä), koska työhuoneessani on ovi, jonka saa kiinni.

Miksi tässä oli oletus, että nimenomaan mies on se, joka istuu etäkokouksissa? Miksi et kysynyt, montako puolisonne etäkokousta olette kuunnelleet sivusta?

Tiedän varsin hyvin, että työnarkomaani voi olla nainen. Kunhan kysyin näin. ap

Vierailija
9/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään kun mies on varastolla töissä. Vain minä teen etänä.

Vierailija
10/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
11/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, yhteiskunnan elätti siellä huutelee.

12/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni pari kokousta olen kuullut, olen tosin samassa työpaikassa kuin mieskin, välillä samassa kokouksessakin.

Vierailija
13/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi mielenkiintoisia kokouksia.

Vierailija
14/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa kuuluu ainakin kaikki pahviseinien ja oven läpi, joten ihan sama onko toisessa huoneessa ja ovi kiinni.

Vierailija
15/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kuulin pari sanaa kun tulin sen kummemmin ajattelematta ovesta sisään kysymään lämmitänkö lounasta hänellekkin samalla. Mun kokouksia joskus kuulee kun unohdan laittaa oven kiinni. Lapset sitten käy sen sulkemassa jos ovat jo kotona.

Vierailija
16/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, yhteiskunnan elätti siellä huutelee.

Niinkö

Vierailija
17/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, koska valmistan ateriat talouskerroksessa ja mieheni hoitaa tärkeitä talousasioitaan kartanomme itäsiivessä.

Vierailija
18/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään, minä olen ainoa joka työskentelee ja kokoustaa kotona. Mies menee edelleen työpaikalleen joka päivä koska etätyö ei ole hänelle mahdollista. 

Vierailija
19/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku veti herneen nenään. Mikä noita palvelee, ei mikään.

Vierailija
20/28 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnarkomaani? Meillä on molemmat kuunnelleet sivusta toisen kokouksia, osin on menty myös eri tiloihin. Mutta työnarkomaani en minä ainakaan ole, vaan ihan normaali työntekijä.