Miten yleistä on, että miehet panevat kaverinsa tyttöystävää/vaimoa?
Ja mitä tapahtuu sen jälkeen? Jättääko porukat puolisoitaan/perheitään vai lakaistaanko juttu maton alle?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:19"]
Tämä yleisyys riippuu varmaan mistä sosiaaliluokasta pariskunta kaveripiireineen on. Varmasti niin sanotuissa WT-piireissä ei ole mikään ennenkuulumaton ilmiö.
[/quote]
Wt piireissä ollaan tosiäijiä ja tosiäijät ei kaverin muijaa pane! Ja näiden sanojen takana seison kaikista alapeukuista huolimatta. Enkä tästä tingi sanotte mitä sanotte.
[/quote]
"Tosiäijät" luulevat määräävänsä mitä naiset voivat tai eivät voi tehdä. Ei se niin mene.
[/quote]
Täh??? Miten v***ssa tämä nyt liittyy tähän. Minä kunnioitan vaimoani, enkä missään olosuhteissa edes kuvittele määrääväni häntä.
[/quote]
No nyt ei ollutkaan kyse sun pikkurouvasta, vaan ylipäätään naisista. Tiedän jo nyt ettet tajua...
Mulla on vissiin sitten aikas kiero ystäväpiiri kun tää on hyvinkin tavallista et kännissä pantu, joskus jopa kahdesti. Maton alle lakastu ja kaikki on niiku mitään ei olis tapahtunu. Tosin on ne ystävien vaimotkin baarireissuillaan hommanneet työkavereiden kanssa ties mitä muutakin kivaa kun pidetty käsistä kiinni ja pelattu kimbleä..
Mitäs sitten jos on duunattu. Kun asiat pysyy näin eikä kukaan tiedä totuutta tai uskotellaan kaiken olevan hyvin niin en Näe mitään ongelmaa. Mitä se vaimon kitinä siinä auttaa jos mies haluaa saada tiukempaa tussua kun kotona olevaa.
"Täh??? Miten v***ssa tämä nyt liittyy tähän. Minä kunnioitan vaimoani, enkä missään olosuhteissa edes kuvittele määrääväni häntä. "
Mä ainakin ymmärrän sua ja luulen, että moni mies on samoilla linjoilla kanssasi.
Itse naisena en voi ymmärtää pettämistä, mutta tuntuu että joillekin miehille se on keino näyttää miehisyyttään (mitä en itse näe millään tavalla miehisenä). Joillekin siis, myös varmaan naisille.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:31"]
Panin miehen kaverin kanssa, mies katseli sivusta :)
Kavereita ovat edelleen. Uusinta kierrosta odotellessa!
[/quote]
Nämä onkin sitten asia erikseen... :D
Onnea! :)
[/quote]
Kiitos!
Kirjoittamatonlaki...kaverin muijaa ei panna.
Aika yleistä, sillä miehet kilpailevat toistensa kanssa vaikka olisivat kavereita. Jos juttu ei tule esiin niin ei siinä sen kummempaa. Jos se tulee esiin niin se nainen leimataan huoraksi ja lempataan. Miehet jatkaa kavereina.
Ei yleistä. Ja yleensä niissä panohommissa on kaksi osapuolta, ei miehet vaan "pane" kaverin muijia.
Kaverin muijaa ei panna. Se on kirjoittamaton laki.
Jos sitä rikkoo niin saa huoletta antaa turpiin ja kaveruus loppuu siihen eikä ikinä palaa ennalleen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Tämä on paskapuhetta.
Tutun mies sai kuulla vaimonsa paneskelleen parhaan kaverinsa kanssa. Ero tuli ja riitaisat omaisuudenjaot ja huoltajuudet. En tiedä kuinka yleistä on..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Tämä on paskapuhetta.
[/quote]
Ei meidän kaveripiirille!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:00"]Kaverin muijaa ei panna. Se on kirjoittamaton laki.
Jos sitä rikkoo niin saa huoletta antaa turpiin ja kaveruus loppuu siihen eikä ikinä palaa ennalleen.
[/quote]
Näin on. Mikään ei muuta veriveljiä verivihollisiksi yhtä nopeasti kuin toisen naiseen koskeminen. Ja sitä mokaa ei korjata eikä anteeksi anneta.
Miehet sanovat toista ja tekevät toista. Tuo kaverin muijaa ei panna on tyypillistä paskapuhetta, jolla miehet yrittävät tyynnytellä toisiaan. Jos tilaisuus on niin se kyllä käytetään.
Ei kannata mennä lankaan, naiset!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:19"]
Tämä yleisyys riippuu varmaan mistä sosiaaliluokasta pariskunta kaveripiireineen on. Varmasti niin sanotuissa WT-piireissä ei ole mikään ennenkuulumaton ilmiö.
[/quote]
Wt piireissä ollaan tosiäijiä ja tosiäijät ei kaverin muijaa pane! Ja näiden sanojen takana seison kaikista alapeukuista huolimatta. Enkä tästä tingi sanotte mitä sanotte.
[/quote]
"Tosiäijät" luulevat määräävänsä mitä naiset voivat tai eivät voi tehdä. Ei se niin mene.
[/quote]
Täh??? Miten v***ssa tämä nyt liittyy tähän. Minä kunnioitan vaimoani, enkä missään olosuhteissa edes kuvittele määrääväni häntä.