Mies viettää joulua exänsä luona
Täytyy edes tänne avautua kun on sen verran kurja olo.
Mies on menossa jouluksi käymään exänsä ja lasten luona, on siellä yhden yön koska matkaa on 300 km.
Vähän kurjalta tuntuu. Vaikka hän sinne tietysti meneekin lasten vuoksi, niin vähän häiritsee tuo exän luona yöpyminen. Näin ei ole ennen tehty.
Apuja tunteiden käsittelyyn?
Kommentit (27)
Hyvä, että heillä on niin hyvät välit.
Olen ollut joulun vietossa, jossa oli mukana kaikkien exät ja nyxät, eli sinänsä ei omituista, mutta luulisi, että sinut olisi kutsuttu mukaan (ja mahdollinen exän nyxä).
Mutta jos se on vain yksi päivä, niin ehkä ei kannata pillastua, ole onnellinen, että saat rauhassa tehdä mitä haluat juuri aattona, eikä tarvitse pakosta kierrellä.
Mies joka asettaa lapsensa ykköseksi ei ilmeisesti olekaan mammojen mieleen.
Sanot, että tulet mukaan ja yövytte hotellissa. Eihän sun sinne exän luo tarvitse mennä. Keksit jotain tekemistä siksi aikaa ja yövytte yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka asettaa lapsensa ykköseksi ei ilmeisesti olekaan mammojen mieleen.
No olisihan sitä monia muitakin keinoja hoitaa asia. Miksi ei voi yöpyä hotellissa? Tai miksi lapset eivät tule teille, vaikka aaton jälkeen? Eiköhän tuon matkan jaksaisi kotiinkin ajaa yöksi. Olisihan hän voinut pyytää nykyisenkin mukaan. Ei olisi minulle kyllä ok. Aivan sama kuinka mustasukkasena pidettäisiin, mutta voisi minun puolesta vaikka jäädä sille tielle, jos ei tosissaan keksisi muuta keinoa, kun yöpyä juuri siellä.
Tällä palstalla ilmeisesti exiä voi panna vain yöllä, kun yöpyminen on kauhistus :D
Joo en ymmärrä miksi yöpyy. Exät on exiä ihan syystä. Ei taida napanuora olla katkaistu. Kyllä 300 km jaksaa ajaa takaisin kotiin, ei pitäisi olla mikään ongelma.