Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viettää joulua exänsä luona

Vierailija
22.12.2020 |

Täytyy edes tänne avautua kun on sen verran kurja olo.
Mies on menossa jouluksi käymään exänsä ja lasten luona, on siellä yhden yön koska matkaa on 300 km.
Vähän kurjalta tuntuu. Vaikka hän sinne tietysti meneekin lasten vuoksi, niin vähän häiritsee tuo exän luona yöpyminen. Näin ei ole ennen tehty.
Apuja tunteiden käsittelyyn?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi keskustella asia perinpohjin miehesi kanssa. 

Eikö lapset tule jossain vaiheessa joulua teille?

Vierailija
2/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene mukaan, ei ole oikeaa toimintaa mieheltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä entinen mies, aivan sama vaikka lasten takia menee. Ei kannata ottaa ukkoa jolla jo valmis perhe, näin se vaan on.

Vierailija
4/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se airo soutamalla kulu?

Vierailija
5/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex tulee mun luo jouluksi. Meillä tosin lapsi on jo aikuinen ja viettää joulun oman perheensä kanssa.

Vierailija
6/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia? On tärkeää, että saavat viettää aikaa molempien vanhempiensa kanssa. Joulu on lasten juhla.

Vierailija
7/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa klassiselta mustasukkaisuudelta. 

Kannattaisi muistaa että lapset ovat tärkeimpiä, heillä on oikeus olla isänsä kanssa.

Vierailija
8/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on aika erikoinen suhde. Mä kutsuin exän lapsen juhliin, mutta tietenkin avec.

Ymmärrän että haluaa nähdä lapsia jouluna, mutta miksi ette ole yhdessä hotellissa yötä.

Olet ottanut miehen jolla on erosta liian vähän aikaa ja liian pienet lapset. 765

Vierailija
9/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yleensä ole niin päin, että lapset matkustaa, eikä isi? Yleensä lapset viettää joulun vuorovuosin kummankin vanhempansa kanssa, eikä niin että vanhemmat toistensa luona.

Vierailija
10/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi muistaa että lapset ovat tärkeimpiä, heillä on oikeus olla isänsä kanssa.

Vanhempien kannattaisi miettiä ne asiat ennenkuin eroavat. Vanhemman kuuluu siis keskittyä lapsiinsa eikä vedättää uutta kumppania.

Vierailija
11/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien kannattaisi miettiä ne asiat ennenkuin eroavat. Vanhemman kuuluu siis keskittyä lapsiinsa eikä vedättää uutta kumppania.

Nämä asiat pitäisi ihan lakisääteisesti miettiä jo siinä vaiheessa, kun menevät yhteen, varsinkin ennen lasten hankintaa ja allekirjoittaa sopimus siitä, mitä eron yhteydessä tapahtuu.

Vierailija
12/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä voi olla puutteessa, jos lasten kanssa asuu. Ihan reilua lainata miestä jouluyöksi.

Vierailija
13/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kävi treffeillä pari vuotta sitten tuollaisen miehen kanssa. Mies tuli treffeille exän luota. Kertoi avoimesti, että on siellä myös yötä käydessään.

Ja ei, siskoni ei kiinnostunut miehestä, mutta näköjään nuokin joillekin kelpaa.

Vierailija
14/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä niin entinen äijä jos tommosta mulle yrittäis ehdotella.

1. korona

2. törkeää käytöstä

3. ääliömäistä käytöstä

4. törppö ääliö

Vierailija
15/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet valinnan tehnyt kun aloit kimpaan lisääntyneen kanssa, voi voi. Siinä saa kaikki kivat sukulaiset ja ex:sät kaverikseen! : ))

Vierailija
16/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mee sä nextin luokse

Vierailija
17/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharing is caring ❤

Vierailija
18/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystävä käy välillä exänsä luona, kun aikuiset lapset ja lapsenlapsi siellä käyvät. Kyllähän se ensin kirpaisi, mutta mikä minä olen sanomaan hälle mitä tehdä ja mitä ei.

Vierailija
19/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saisi olla tulevatkin joulut ja niiden välit siellä exänsä luona

Vierailija
20/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan! Itse olen ollut viettämässä tuollaista joulua ja kaikilla oli kivaa. (En ollut siis lasten vanhempi enkä bonusvanhempikaan). Vanhempien pitäisi ymmärtää, että lastenkin takia olisi fiksua ottaa myös sinut, lasten elämään kuuluva aikuinen mukaan juhlaan.