Mitä mieltä nimestä Pirjo.
Kommentit (12)
Pirjo on myös yrjön vastine, joten mieti toinenkin kerta. Muuten minulla ei ole mitään nimeä vastaan.
Nytkö nää pirjot jo tulee vai onks tää trolli?
Mun mielestä ihan kiva, yleinen mutta ei pikkulapsilla
ARTO :D älä trollaa siellä vaan pois nyt täältä vauvapalstalta, tää on MUN ALUE :D
Kyllä Pirjo on varmaan kolmen runimman nimen joukossa. Kauhea nimi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:41"]
Kyllä Pirjo on varmaan kolmen runimman nimen joukossa. Kauhea nimi.
[/quote]
Kiitos. Aika runi olen muutenkin. T. Pirjo
kiva. en ole ikinä ymmärtänyt miks kaikki pitäis olla jotain claudioita tai isabelloja ym ei suomeksi taipuvia nimiä
Muistan yhden Pirjon oli terveyden huollon ammattilainen ihana ihminen jos nimi sopii lapselle miksi ei, ystävä antoi Anjan nimeksi vaikka en niin itse pidä siitä mut sille neidille se on niin hyvä nimi: nyt jo 11v.
Pirjo on ihan kiva nimi, kunhan ikää on 50+.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:40"]ARTO :D älä trollaa siellä vaan pois nyt täältä vauvapalstalta, tää on MUN ALUE :D
[/quote] ;D
kivaa jos annat lapselle nimen mikä ei ole muodissa. mulla itselläni on aikani muotinimi. kun sukunimikin oli aika yleinen seurauksena oli alyttömästi saman nimisiä luokka ym. kavereita, sai selvitellä toisten poissaoloja ym. siksi olen antanut omille lapsilleni nimet jotka ovat yleisiä mutta ei tän ajan muotinimiä.
Jos tulee äkäinen ja kiukkuinen tyttö, niin kyllä kränä-Pirjo sopii hyvin. Meillä tuo kränä-Pirjo on kiukuttelevan lapsen nimitys, en tiedä onko muualla.