Ystävätär himoitsee miestäni. Ärsyttää!
Ystäväni on nyt ollut sinkkuna vuoden verran. Sitä ennen on seurustellut lähinnä muunmaalaisten miesten kanssa. Olen itse seurustellut puoli vuotta bosnialaisen miehen kanssa. Nyt on alkanut tuntumaan siltä, että kaverini on ihastunut mieheeni. Katsoo miestä aina pitkään ja arvioiden, juttelee miehelle aina yliystävällisesti ja hymyillen tiiviisti silmiin katsoen, siis eri tavalla kuin yleensä juttelee ihmisille. No ei siinä mitään, mutta nyt viime viikonloppuna mieheni oli menossa työkavereidensa kanssa ulos ja mainitsinkin tästä kaverilleni samaisena lauantaina. Hän sanoi ehkä käyvänsä terassilla. Itse en jaksanut lähteä mukaan.
No kaveri oli sitten päätynyt samaan yökerhoon mieheni kanssa ja kuulemma innokkaasti pyörinyt miehen seurueessa, vaikka mies oli työkavereiden kanssa. No ei siinäkään mitään, ovathan he tuttuja. Mies kuitenkin oli ihmeissään, koska kaverini oli sitten loppuillasta pyytänyt miestäni luokseen jatkoille, ei siis muita kuin hän ja mies. Mieheni ei mennyt ja kaverini oli kuulemma melko humalassa.
Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Mitä tekisitte samassa tilanteessa? Minä tietty heti ajattelin että kaverini yritti kellistää mieheni, koska hänellä tuntuu ollevan suorastaan fetissi ulkomaisiin tummiin miehiin! Olenko vainoharhainen? En ole ollut puheissa kaverin kanssa viikonlopun jälkeen.
Kommentit (12)
Luota ap ITSEESI ja MIEHEESIKIN ja anna ajan kulua ehkä nainen huomaa kaiken turhaksi ja siirtyy takaviistoonvasempaan :)
Minun tapauksessani välit etääntyisivät ainakin luonnostaan... ja seuraavalla kerralla jos ottaa yhteyttä niin tulisi varmaan sanottua, että luotto on nyt mennyt enkä ymmärrä, miksi hän ystävänä toimii noin loukkaavasti. :)
Onhan tuo aika läpinäkyvää.
Anna bosnialaisen mennä. Ota suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:42"]Anna bosnialaisen mennä. Ota suomalainen.
[/quote]
Miksi ottaisin? Ei tosiaan huvita ihan heti nähdä kaveria. En sitten tiedä onko humalapäissään seonnut ja luullut että tuo on ihan ok.
Ap
Sano kaverillesi, että jättää miehesi rauhaan tai katkaset välit. Ihan selvä juttu. En kattelis päivääkään tommosta. Kaveriskin pitää sua ihan tyhmänä,luulee mielessään ettet tajua/tule tajuamaan mitään!
No jos se siellä Bosniassa päin on kasvanut niin en huolisi kuin pelkäksi hetken huviksi.. Sillä suominainen ei niiltä saa kuin rahanmenoa ja elää jatkuvassa pettämisen pelossa, sillä ne miehet ei ole uskollisia. Olen tarpeeksi seurannut kavereiden tapauksia vierestä, nämä jätkät vie kavereitani kuin pässiä narussa. He voivat kyllä seurustella vuosikausia länsimaisen tytön kanssa, mutta vaimoksi he eivät niitä kelpuuta, vaan valitsevat sellaisen aina omasta kulttuuristaan itselleen. He eivät kykene tasa-arvoiseen suhteeseen vaan pitävät naisia aina alempiarvoisena. Joten vaikka ei olisi pettänyt kaverisi kanssa niin 99% varmasti pettää jonkun kanssa. Et voita mitään tästä suhteesta, tyhjä arpa. Neuvoni sinulle ap: ota hyöty irti minkä saat, ovat kovia ostamaan lahjoja. Anna ymmärtää mutta älä ymmärrä antaa. Anna maistaa vähän omaa lääkettään. Jos sulla on fiksaatio tummempiin miehiin mutta haluat arvostavan kumppanin niin kokeile ranskalaisia (itselläni on) tai jopa espanjalaisia. Hekin ovat paljon uskollisempia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:03"]No jos se siellä Bosniassa päin on kasvanut niin en huolisi kuin pelkäksi hetken huviksi.. Sillä suominainen ei niiltä saa kuin rahanmenoa ja elää jatkuvassa pettämisen pelossa, sillä ne miehet ei ole uskollisia. Olen tarpeeksi seurannut kavereiden tapauksia vierestä, nämä jätkät vie kavereitani kuin pässiä narussa. He voivat kyllä seurustella vuosikausia länsimaisen tytön kanssa, mutta vaimoksi he eivät niitä kelpuuta, vaan valitsevat sellaisen aina omasta kulttuuristaan itselleen. He eivät kykene tasa-arvoiseen suhteeseen vaan pitävät naisia aina alempiarvoisena. Joten vaikka ei olisi pettänyt kaverisi kanssa niin 99% varmasti pettää jonkun kanssa. Et voita mitään tästä suhteesta, tyhjä arpa. Neuvoni sinulle ap: ota hyöty irti minkä saat, ovat kovia ostamaan lahjoja. Anna ymmärtää mutta älä ymmärrä antaa. Anna maistaa vähän omaa lääkettään. Jos sulla on fiksaatio tummempiin miehiin mutta haluat arvostavan kumppanin niin kokeile ranskalaisia (itselläni on) tai jopa espanjalaisia. Hekin ovat paljon uskollisempia.
[/quote]
Joopa joo. Älä jaksa.
Ap
Hei mun serkku himoitsee mun miestä!!! Et revi siitä! Niin mielin kielin aina sille, ja kehitellyt muutamia ''niiden juttuja'' joita sit aina hokee ihan into pinkeenä....
Mies onneks vaan nauraa, mutta on myös huomannut että vähän outoa käytöstä aikuiselta ihmiseltä.....
Hylkää narttu kaveri. Älä hengaa ilkeiden ihmisten kanssa. Kaikkea hyvää sinulle :)
Hylkää narttu kaveri. Älä hengaa ilkeiden ihmisten kanssa. Kaikkea hyvää sinulle :)
Selvää pässinlihaa. Haluaa miehesi.