Millaisen asunnon saa New Yorkista 200 000 eurolla?
Apua kaivataan. Mieheni ei enää koskaan voi saada työpaikkaa muualta kuin New Yorkista. Meidän täytyy nyt sitten muuttaa sinne. Mutta millaisen asunnon sieltä saa 200 000 eurolla? Sen verran saisimme nykyisestä asunnostamme. Mille alueelle kannattaisi muuttaa? Sen täytyy olla keskustassa uimarannan vieressä, ei missään slummissa ja huoneita täytyy olla vähintään viisi. Koska sellainen meillä on täälläkin missä nyt asumme.
Itse asiassa en kyllä haluaisi muuttaa New Yorkiin koska en pidä New Yorkista. En ole saanut teiltä vielä yhtään vastausta siihen, mitä etua New Yorkissa asumisesta meille olisi? Miksi te haluatte väkisin pakottaa minut muuttaman sinne? Miksi te ette vieläkään ole hankineet meille sitä asuntoa? Minua kismittää tämä!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:20"]
Apua kaivataan. Mieheni ei enää koskaan voi saada työpaikkaa muualta kuin New Yorkista. Meidän täytyy nyt sitten muuttaa sinne. Mutta millaisen asunnon sieltä saa 200 000 eurolla? Sen verran saisimme nykyisestä asunnostamme. Mille alueelle kannattaisi muuttaa? Sen täytyy olla keskustassa uimarannan vieressä, ei missään slummissa ja huoneita täytyy olla vähintään viisi. Koska sellainen meillä on täälläkin missä nyt asumme.
Itse asiassa en kyllä haluaisi muuttaa New Yorkiin koska en pidä New Yorkista. En ole saanut teiltä vielä yhtään vastausta siihen, mitä etua New Yorkissa asumisesta meille olisi? Miksi te haluatte väkisin pakottaa minut muuttaman sinne? Miksi te ette vieläkään ole hankineet meille sitä asuntoa? Minua kismittää tämä!
[/quote]
Ota lääkkeesi ja lopeta typerin provojen kirjoitus.
Aika kömpelöä. Kismittääkö sua sen yhden ketjun perusteella, jossa joku etsiskeli 350 000 eurolla kämppää Stadista, noin paljon, ettei se ihminen oikein innostunut tänne muuttamaan? Ei tämä hei sellanen onnela ole, eikä NYCn verrattavissa varsinkaan.
:D
Suosittelen muuttoa jonnekin manhattanin ulkopuolelle, tai sitten berliiniin.
Kyllä sillä varastotokopin saa jostain NYC:n ulkopuolelta
Palsta-asperger. Hyvää kevättä sinulle!
Hahaha, ihan hyvä parodia! Se toinen ketju olikin aivan älytöntä kitinää aloittajan ansiosta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:20"]
Apua kaivataan. Mieheni ei enää koskaan voi saada työpaikkaa muualta kuin New Yorkista.
[/quote]
Ihan kivan Harlekiinialoituksen olet keksinyt.