Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmäpeliä! Millaisella aikataululla pitäisi alkaa tapahtua, jos jotain on

Vierailija
09.03.2014 |

tapahtuakseen? Tätä kyttäämistä on nyt jatkunut kuukauden päivät. En oikein itse viitsisi tehdä aloitetta, kun mies on sellaisesta kulttuurista, jossa mies vie ja nainen vikisee. Vai pitäisikö?

On tässä kuukausi armonaikaa, jonka jälkeen emme enää näe. Jos täytyy sitten laittaa sille puhelinnumero kouraan, että soita jos kiinnostaa, jos ei ole saanut mitään tehtyä ennen sitä.

Olemme samassa oppilaitoksessa ja tulee törmäiltyä lähes joka päivä vaikka ei samoja kursseja ole ollenkaan.

Aikaisemmat suhteeni ovat alkaneet siitä yhdestä ainoasta illasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai sinun kannattaa tehdä aloite. Jos hän todella on sitä mieltä, että mies vie ja nainen vikisee (samoista kulttuureista tulee hyvin erilaisia ihmisiä), niin haluatko oikeasti, että teistä tulee jotain? Eikö olisi parempi, että otat nyt heti alkuun selvää, mikä hän on miehiään?

Vierailija
2/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta puhuen, en tiedä. Itse olen aikaisemmissa suhteissani ollut se aktiivisempi osapuoli ja siinäkin oli omat haittansa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tän silmäpelin pitämisen kyllä itse aloitin mut hyvin äkkiä hän lämpeni ja on nyt selvästi kiinnostunut myös. ap

Vierailija
4/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis mamupatjaksi?

Vierailija
5/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 18:20"]

[/quote]En kai muuten olisi alkanut häntä sillä silmällä katsella... ap

Vierailija
7/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vain kyttään yhtä naista ja hän takaisin. Tätä on jatkunut ties kuinka kauan. En uskalla kysyä minnekään. En tosin varmaan tulekkaan, koska omaan fimoosi peniksen ja seksin harrastaminen ei ole oikein mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan