Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo ei tee juuri ikinä aloitetta seksiin

Vierailija
19.05.2014 |

Miksi nainen ei tee välillä aloitetta seksiin. Ei enää itsekkään huvita vonkailla kun ei tiedä haluaako se edes minua enää. Silloin kun seksiä on niin vaimo kyllä usein orgasmin saa joten ei siitäkään pitäisi johtua. Itselle riittäisi vaikka kerta viikossa. Vaimolle varmaan kerta vuodessa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:16"]Miksi nainen ei tee välillä aloitetta seksiin. Ei enää itsekkään huvita vonkailla kun ei tiedä haluaako se edes minua enää. Silloin kun seksiä on niin vaimo kyllä usein orgasmin saa joten ei siitäkään pitäisi johtua. Itselle riittäisi vaikka kerta viikossa. Vaimolle varmaan kerta vuodessa.

[/quote]

Lisää kommentteja?

Vierailija
22/28 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jokin aika sitten että en itse tehnyt aloitetta seksiin lähes koskaan ja tein muutoksen omassa käytöksessäni. Kyllä oli mies ihmeissään kun tein aloitteen itse ekaa kertaa. En osaa sanoa miksi sitä aloitetta en juurikaan itse tehnyt ennen. Ehkä se oli jotain tottumista asiaan tyyliin "kun se mies tulee kuitenkin vonkaamaan". Huomasin tuon muutoksen tehdä siinä vaiheessa kun huomasin ettei mies ole pitkään aikaan seksiä kaivannut ja kysyin miksi ei. Sanoi että harmitti olla aina se kysyvä osapuoli.

Suosittelen kokeilemaan olemaan vaikka viikon tai kaksi vonkaamatta ja katso miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt aloitetta seksiin viimeisen puolen vuoden aikana. No meillä ei ole ollut seksiä viimeisen puolen vuoden aikana.

Vonkaamisen sijaan koitin muilla tavoilla saada vaimoni innostumaan seksistä, mutta kyllähän se alkaa tympimään aina olla aloitteen tekevä osapuoli. 

Vierailija
24/28 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on. En nyt tarkkaan muista mutta meni varmaan monta kuukautta selibaatissa ennen kuin alkoi vaimolta tulla jotain aloitteen tapaista. Pettämistäkään en oikein epäile. Alkuaikoina sängyssä meni ihan ok mutta nyt ei vaan näytä enää kiinnostavan

ap.

Vierailija
25/28 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisen kuuluisa tarina. Seksiä ja huomiota saa vaimolta kunnes on kuultu papin aamen ja lapsiluku on täynnä...

Vierailija
26/28 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/28 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ylipainoa ja puolittainen ja helposti häviävä erektio. Toivon toki, että hänen mieskuntonsa kasvaisi, yleiskunto kohoaisi, paino tippuisi jne, mutta sitä odotellessani masturboin mieluummin. Muuten kyllä, mutta yhdyntään asti en ole ehdotellut viimeaikoina. Mies varmaan haluaisi, mutta itse en halua taistella tuon puolittaisen erektion kanssa odottaen, että yhtäkkiä se toimisikin, tai että temppuilisin oikeaan tahtiin, jolla saataisiin loppuun asti. Vaikeaa saada ujutettua sisäänkin ja vaikeaa haluta. Vaivaannun. Tiedän itse olevani seksuaalisesti kunnossa ja miehen rakastavan minua.

Vierailija
28/28 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota spekuloimaan miksi miksi miksi. Eikö ilmiselvä vastaus ole se, että vaimo ei tee aloitteita koska ei tahdo (ainakaan nykyistä enempää) seksiä? Miksi käytetään sivukaupalla kommentteja etsimään jotain muuta syytä?

Ja vain vaimo itse voi sanoa miksi ei halua enempää, ja voiko jollain konstilla haluta. Ei sitä kukaan muu voi arvata.