Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetko perhettä jossa ISÄ on päättänyt lasten nimet?

Vierailija
19.05.2014 |

Niinpä, naiset on itsekkäitä paskoja

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni päätti/ehdotti nimeni. 

Omien lasten kohdalla on päätetty yhdessä isän kanssa. Jokaisen kohdalla olen kyllä itse löytänyt nimen ja ehdottanut nimeä lapsen isälle josta tykkäs. En voisi antaa nimeä mistä mies ei pidä.

Vierailija
2/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies päätti poikien nimet ja minä tyttöjen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Me kyllä päätettiin ne ihan yhdessä.

Vierailija
4/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Me kyllä päätettiin ne ihan yhdessä.

Vierailija
5/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä päätin lasten nimet.

Ja olen siis mies.

Vierailija
6/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun eksä oli jo aikoja sitten päättänyt, että hänelle tulee tytär jonka nimi on Anastasia eli Anya. Halusi adoptoida lapsen, että voisi varmistaa, että tulee takuulla tytär eikä poikaa. En tiedä, onko jo onnistunut ylipuhumaan jonkun naisen osallistumaan tähän suunnitelmaan. 

Vierailija
7/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä se aika monen nimen kohdalla kielsi sitä laittamasta, itsellään ei kyllä ollut mitään ideoita nimeksi.

Kuopuksesta ei piitannut sitten ollenkaan, hyvä että haki meidät lopulta sairaalasta, suuttui kun soitin että nyt vissiin alkaa tapahtua, katsomassa ei käynyt, eikä puuttunut mihinkään.

Vierailija
8/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimistä sovittiin yhdessä, ei kumpikaan muutenkaan meillä tuosta noin vaan päätä mitään yhteistä asiaa keskustelematta toisen kanssa. Meillä on yksi lapsi, ei tiedetty kumpi tulee niin piti olla sekä tytön, että pojan nimi, mutta kumpikin etunimivaihtoehto on miehen keksimä.

Vierailija
9/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni päätti poikansa nimen, toki pyörittelivät vaihtoehtoja mutta lopulta veli oli se, joka viimeisen sanan ja nimen sanoi.

Vierailija
10/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iskä on päättänyt mun ja mun sisarusten nimet. Ja hyvät nimet onkin! :)

Vierailija
11/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, hyväksyin miehen ehdotukset koska ne oli hyviä. Tuskin se missään perheessä niin menee että toinen yksin päättää.

Vierailija
12/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "päätti" tytön ja minä pojan. ;)

Vierailija
13/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, isäni päätti nimeni.

Vierailija
14/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, äitini on monet kerrat valittanut että olisi antanut minulle jonkin muun nimen muttei saanut, ja muistaakseni on siskonikin nimestä valittanut ettei halunnut sitä.

Vierailija
15/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:27"]Meillä, hyväksyin miehen ehdotukset koska ne oli hyviä. Tuskin se missään perheessä niin menee että toinen yksin päättää.

[/quote]

Meillä sama juttu :)

Vierailija
16/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sai hyvän idean tytön nimeksi sillä välin kun olin vielä sairaalassa. Harvinainen mutta kaunis. Vähän aikaa mietin ja hyväksyin sen. Toinen nimi katsottiin yhdessä allakasta. Nuoremmalle mietittiin yhdessä ja kyllä kesti, mutta saatiin sentään nimet kasaan ennen ristiäisiä. Kukaan ei ole katunut ja lapset tykkäävät nimistään.

Vierailija
17/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valittiin yksi miehen ehdotuksista ensimmäiseksi etunimeksi. Toisesta etunimestä vallitsi yksimielisyys jo ennen raskautta.

Vierailija
18/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia, jos lapsi on saanut isänsä sukunimen ja näin lapset on liitetty sukupolvien ketjuun ja usein lapselle on annettu esi-isien nimiä. Niin on myös minulla ja olen ylpeä siitä. Käytäntö on sopinut myös lapsen äidille.

Jos lapsella on äidin sukunimi, silloin antaisin päätösvallan äidille.

Vierailija
19/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toivoma nimi annettiin pojalle, oli minustakin kiva.

Vierailija
20/42 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheemme. Sekä minut että siskoni on isä nimennyt kaikkia nimiä myöden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan