Brassi sokerointi.
Te ihanat naiset jotka käytte brassi sokeroinnissa. Eli poistatte kaikki alapään karvat.
Niin millaisia kokemuksia teillä on?
Kuinka usein käytte brassissa?
Onko karvoituksen kasvu vähentynyt ja miten paljon?
Onko jopa karvan kasvu loppunut osoittain tai kokonaan?
Missä käytte brassin ottamassa?
Minkä ikäinen olet?
Milloin aloitit käynnit ja kauanko olet poistanut?
Kiitos vastauksistannne.
Kommentit (33)
Te ihanat naiset jotka käytte brassi sokeroinnissa. Eli poistatte kaikki alapään karvat.Niin millaisia kokemuksia teillä on?Kuinka usein käytte brassissa?Onko karvoituksen kasvu vähentynyt ja miten paljon?Onko jopa karvan kasvu loppunut osoittain tai kokonaan?Missä käytte brassin ottamassa?Minkä ikäinen olet?Milloin aloitit käynnit ja kauanko olet poistanut?Kiitos vastauksistannne.
Käyn viiden tai kuuden viikon välein. Kasvu on vähentynyt huomattavasti. Parasta on se, että iho ei koskaan kutise, muuten ihoni ärtyy kaikista muista karvanpoistoista, vaikka siis siistisi vain bikinirajat tms. Helsingissä käyn, ihan keskustassa. Varmaan n. 3 v käynyt, reilun vuoden säännöllisesti 5-6 viikon välein. Ja olen 31.
Sokerointi onnistuu melko helposti myös kotona. Itse suosin tätä, koska rahaa säästyy aika paljon.
minä keittelin itse sokeria av-mamman ohjeella ja hyvää tuli ja sain koko pimpulin paljaaksi! eikä maksanut paljoa :)
Kävin ennen, nykyään sokeroin itse n. 3-4 viikon välein. Karvankasvu on hieman vähentynyt ehkä, tai sitten johtuu siitä, kun kaikki karvat ei yhtaikaa puske kuten ajelun jälkeen. Harvemmin nykyään joka tapauksessa joutuu sokeroida. Olisinkohan 3v pitänyt brassina, sitä ennen edessä pieni kolmio. Olen 31 vuotias.
Kiitos.
Miten teet sen sokeroinnin itse? Mistä hankit sen sokerimassan millä poistat karvat?
Ihan luontaistuotekaupasta hommaan (Life), tai sitten välillä keitän itse, se on aika kallista valmiina. Netistä löytyy ohjeita, tosin se on todella tarkkaa puuhaa, ettei tule liian löysää tai vetelää tavaraa... Mutta kokailemalla oppii. Suosittelen alkuun niitä valmiita seoksia :) Ja ehkä itse en olisi pystynyt alkuun itse hommaa tekemään, mutta muutaman kerran jälkeen ehkä, kun oli iho tottunut siihen nyhtämiseen, ei sattunut enäää niin paljoa. Ammattilaisella kävisin siis kerran pari ainakin!
Ai niin ja miten: Lämmitän massan kädessä notkeaksi, sitten painan vadakarvaan sen möntin ja kiskaisen myötäkarvaan.
Te ihanat naiset jotka käytte brassi sokeroinnissa. Eli poistatte kaikki alapään karvat.
Niin millaisia kokemuksia teillä on?
Kuinka usein käytte brassissa?
Onko karvoituksen kasvu vähentynyt ja miten paljon?
Onko jopa karvan kasvu loppunut osoittain tai kokonaan?
Missä käytte brassin ottamassa?
Minkä ikäinen olet?
Milloin aloitit käynnit ja kauanko olet poistanut?
Kiitos vastauksistannne.
Täällä näköjään miehiä kieli pitkällä odottamassa kokemuksia, mutta kysyn senkin uhalla. Ettekö koe vahausta kosmetologilla vaivaannuttavaksi? Itse olen aina höylännyt posliiniksi koko ikäni teinivuosista lähtien. Brssi helpottaisi elämää kummasti, mutta kun en jotenkin kehtaa mennä. :D
Eihän siinä ole mitään ihmeellistä kun naiskosmetologi sen tekee. Lähes sama kun gynegologilla menis käymään :)
Miksi olette karvattomia? Hikoileeko alapäänne vai tuleeko liian kuuma?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:32"]Miksi olette karvattomia? Hikoileeko alapäänne vai tuleeko liian kuuma?
[/quote]
Karvat kuvottavat minua. Yksinkertaista.
Olen karvaton sen takia kun oloni on seksikäs ja se on ihanaa olla sileänä:) näyttää hyvältä:) ja itsevarma olo tulee siitä myös kun uskallan pitää ne pois ja olla erilainen hyvällä tapaa:)
Letteko kaljuja yläpäästännekin, vaaditteko mieheltännekin totaalikarvattomuutta? Kuvottaako kissat ja koiratkin?
Ensimmäinen vastailija kertoo vielä, että ei ammattilaisella käymisessä ole mitään noloa! Jännitti kyllä ensin sinne meneminen, mutta nopsasti siinä nolostelut unohtui. Itse sokeroin vain siksi, koska se on edullisempaa, kolmen viikon välein ei huvita laittaa useita kymppejä karvanpoistoon, kun noita rahareikiä lapsiperheessä riittää muitakin...