Korpin natsat
Erittäin vahva näyttö työelämäkelpoisuudesta. Ohituskaista johtoportaaseen. Täytyy arvostaa.
m39
Kommentit (13)
Tiku-Taku Tiku-Taku Iines ja Aku, wanhan liiton patu otti vasen
Vierailija kirjoitti:
Tiku-Taku Tiku-Taku Iines ja Aku, wanhan liiton patu otti vasen
Wanhan liiton patuilla on usein korpin natsat ja osa on jopa RUK:n kasvatteja.
m39
Näinhän se menee. Kun työhaastattelussa se jämäkkä wanhan liiton patu kysyy sotilasarvoa, suorituspaikkaa ja suoritusvuotta, niin siihen kun änkyttää että sivari olen vai jämäkästi toteamalla, että korpin natsat löytyy. Kummalle ovet aukenee?
m19
Eräs wanhan liiton patruuna, korppi itsekin, naurahti kahvipöydässä, ettei ole mies eikä mikään, joka ei armeijaa käynyt.
m09
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Kun työhaastattelussa se jämäkkä wanhan liiton patu kysyy sotilasarvoa, suorituspaikkaa ja suoritusvuotta, niin siihen kun änkyttää että sivari olen vai jämäkästi toteamalla, että korpin natsat löytyy. Kummalle ovet aukenee?
m19
Nohevasti sisäistetty. Se on 100% näin.
m39
Korpin natsat voi saada osoittamalla poikkeuksellista nohevuutta ja särmyyttä palveluksessa. Kyseessä on siis erikoislaatuinen tunnustus.
m49
Vain kymmenes miehistöstä sen saavuttaa. Pidetään kaikin puolin särmänä toimijana.
m59
Vierailija kirjoitti:
Korpin natsat voi saada osoittamalla poikkeuksellista nohevuutta ja särmyyttä palveluksessa. Kyseessä on siis erikoislaatuinen tunnustus.
m49
Todella noheva meriitti. Vain vajaa 10 % tuohon yltää.
m39
On se tosi pähee saavutus. Kiihottava.
N69
Kun aikanaan veteraanit siirtyvät ajasta iäisyyteen, tulevat korpin natsoja kantavat miehet ottamaan ensimmäisenä kättelyyn saapuvien paikan itsenäisyyspäivän linnanjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun aikanaan veteraanit siirtyvät ajasta iäisyyteen, tulevat korpin natsoja kantavat miehet ottamaan ensimmäisenä kättelyyn saapuvien paikan itsenäisyyspäivän linnanjuhlissa.
Itse tasavallan presidentti kunnioittaa korppeja istahtamalla samaan kahvipöytään heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki näin, sillä kovimmat meriitit kätellään ensin.
m39
Ehkä hauskin aloitus, varsinkin toistettuna.