Onko täällä ketään muuta IKUISTA LAIHDUTTAJAA?
Itse nyt 2 vuotta yrittänyt. Plus miinus 2 kiloa aina vaan. BMI 38,10
Kommentit (19)
LAIHDUTTAMINEN ei KANNATA koska sillä TAVOIN lihoo vain lisÄÄ.
Joo mäkin oon laihduttanut jo 10-vuotta ja olen päässyt negatiiviselle painolle, täten minusta kehittyi täydellinen, metafyysinen elinmuoto.
Ja taas tätä. Laihari kestää kuusi tuntia ja päivän kilokalorit on 3000, eiks niin? 😅
Miksi??? Menee elämä hukkaan kaloreita laskiessa ja rasvaprosentteja mittaamalla. Muuttakaa ne elämäntavat pysyvästi, niin ei tarvitse joka suupalaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä vaan tee.
Koko ajan, mutta aina se lipsuu.
Ap
Pätkäpaasto ja vhh. Kituuttaminen ei toimi.
Olet amatööri. 30 vuotta on jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olet amatööri. 30 vuotta on jo mennyt.
No aloitin jo 13 vuotiaana. Olen painanut kaikkea 58-100 kilon välillä, viimeisen 20 vuoden aikana. Ap
Miksi te laihdutatte? Eikö ole jo kaikille selvää, että se se toimi? Miksi hakata päätä samaan mäntyyn koko surullisen ikänsä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te laihdutatte? Eikö ole jo kaikille selvää, että se se toimi? Miksi hakata päätä samaan mäntyyn koko surullisen ikänsä?
Aina tulee nenän eteen näitä juttuja "Maija laihdutti 40kg!" Sitten sitä miettii, että voin minäkin! Mutta lopulta ei onnistu. Ja pian taas sama! Sekä tyytymättömyys omaan ulkonäköön. Se se aina ajaa yrittämään uudestaan ja uudestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tulee nenän eteen näitä juttuja "Maija laihdutti 40kg!" Sitten sitä miettii, että voin minäkin! Mutta lopulta ei onnistu. Ja pian taas sama! Sekä tyytymättömyys omaan ulkonäköön. Se se aina ajaa yrittämään uudestaan ja uudestaan.
Ap
Käy kysymässä Maijalta kahden vuoden päästä, mikä on palautuneiden kilojen määrä. Yleensä suurempi kuin poistuneiden. Ei mitään järkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKäy kysymässä Maijalta kahden vuoden päästä, mikä on palautuneiden kilojen määrä. Yleensä suurempi kuin poistuneiden. Ei mitään järkee.
Hah, niissä kerrotaan myös, että on pitänyt painon.
Maailmassa on 40 miljoonaa ikuista laihduttajaa, suurin osa Usassa.
Syö aikaikkunan avulla + pidä kalorit miinuksella. Itse syön 1600kcal.
20kg lähtenyt vuodessa, eikä nahka roiku.
Vierailija kirjoitti:
Miten saat pidettyä alle 1600 kcal? Kun iskee se ruoanhimo/herkkuhimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat pidettyä alle 1600 kcal? Kun iskee se ruoanhimo/herkkuhimo?
Syöt niitä herkkuja maltilla, piän parin vk välein buustipäivän eli syön 2000kcal
Miten olet yrittänyt?