Törkeää, että verorahoilla kustannettu YLE ei palvele kansalaisia tasapuolisesti
Juttuja ei voi kommentoida anonyymisti ilman rekisteröitymistä ja tunnistautumista, ja kesken jääneet elokuvat pitää napsutella hitaasti oikeaan kohtaan itse, kun Yle ei tarjoa liukuvaa minuuttien säätöä.
Kun minun palkastani väkisin peritään Yle-vero, niin homman pitäisi toimia ilman rekisteröitymisiä ja kirjautumisia smoothisti. Mutta kiusa se on pienikin kiusa, näinhän siellä ajatellaan.
Kommentit (5)
Huomannu kanssa että Eteläsuomen uutiset aina pääosassa vaikka kukaan ei niitä halua välttämättä kuulla.Helsinki.Helsinki.Me maksetaan turhasta kun asutaan muualla.Ei kiinnosta Hesan pöndejen jutut.
Ehkä luulevat olevansa koko Suomi.
Itse tykkään katsella YleAreenasta paljonkin sarjoja ja dokumenttejä. Ei ole sitä tusinahöttöä mitä netflixit suoltaa liukuhihnalta.
Suuri puute on myös somalin-, arabian-, eestin- ja venäjänkielisestä sisällöstä!
Ylen ohjelmatarjonnan laatu on mennyt koko ajan alaspäin, nykyään ihan liikaa realityä ja muuta hömppää, kohta sisältö ei enää juuri eroa mainoskanavista.
miksi yle ei lähetä NÄIN NAAPURISSA ohjelmaa kun se kuulemma oli 78- 82v oikei hitti sitäkin muka kuunteli 4miljoonaa suomalaista. ylen mittaus tiedot antavat paljon ylen. yle kortille kun taas on muitakin keksittyjä "uudistuksia" tulossa siinähän toikin menee. monopoli pois vasemmisto poliittiselta pakko syötöltä.hämeen radion politrukki tytöt vieläkin joka aamu ihmettelevät miten trumppi sai niin paljon ääniä. siis joka aamu 6kk tytöt ihmetelleet alkaa jo tuntua että ollaan vanhassa neukkulassa tai nyky p-koreassa