Miten selvitä pettämisestä?
Mies jäi kinni pettämisestä ja käskin hänet pois kotoa. Nyt lasten vuoksi joudumme olemaan tekemisissä ja se on erittäin vaikeaa, koska hän ei ota mitään vastuuta teostaan, vähättelee sekä tekoaan että minua. Niin kuin ei olisi jo tehnyt ja sanonut tarpeeksi pahoin! Voin niin pahoin, että oksentelenkin aina ajatusten mennessä tapahtuneeseen ja tähän naiseen. Nyt mieleen tulee myös aiempia tilanteita, jolloin mies esim tuli aamulla kotiin reissuiltaan, vaikka nyt yhdestä varmasti tapahtuneesta kerrasta jäikin vasta kiinni. Väittää siis että on tapahtunut vain kerran. Miten selviän tästä kammottavasta olosta ja tilanteesta? Miten? On niin paljon kysymyksiä, ja moniin niistä voi vastata vain mies, joka ei suostu arvostamaan minua niin paljon, että vastaisi.
Kommentit (13)
Aika auttaa. Ja tietysti se, että jätät moisen kusipään.
Ennen toista lasta mielestäni hyvä ja minä ainakin olin suurimman osan aikaa onnelinen, hän myöhemmin kuultuani ei. Asuimme myös miehen kotimaassa esikoisen syntyessä, joten paljon isoja asioita koettu. Maista maihin muuttoja. Uskoin ja luulin kaiken lopulta kääntyvän hyväksi ruuhkavuosien hieman hellittäessä, mutta hän teki ratkaisunsa jo paljon ennen kuopuksen toista syntymäpäivää :( Kiitos sinulle vastauksesta!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:36"]
Aika auttaa. Ja tietysti se, että jätät moisen kusipään.
[/quote]
No "jätin" jo, mutta tuska ja epätietoisuus ei vaan hellitä. Eikä mielen ailahtelut :(
Vaikka nyt eroaisittekin, niin onhan se tärkeää puhua ja selvittää asiat! Voin vain kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu, voimia paljon! t. 2
Itse pohdin samaa joka päivä. Mies ehti olemaan salasuhteessa muutaman viikon ennen kuin jäi kiinni. En tiedä, että pääsenkö tästä koskaan yli.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:49"]
Vaikka nyt eroaisittekin, niin onhan se tärkeää puhua ja selvittää asiat! Voin vain kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu, voimia paljon! t. 2
[/quote]
Kiitos, ihan itkettää... ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:49"]
Itse pohdin samaa joka päivä. Mies ehti olemaan salasuhteessa muutaman viikon ennen kuin jäi kiinni. En tiedä, että pääsenkö tästä koskaan yli.
[/quote]
Voi ei, voimia! Tiedän miltä sinusta tuntuu... Miten sait selville? Oletteko vielä yhdessä? ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:49"]Vaikka nyt eroaisittekin, niin onhan se tärkeää puhua ja selvittää asiat! Voin vain kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu, voimia paljon! t. 2
[/quote]
Ihmettelen kuinka tuollaisen miehen kanssa puhuu ja kuinka luottaa sen sanaan. Olisiko puhuminen sen arvoista. Anna ap olla ja selvitä muitten ja itsesi avulla asia ajan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:49"]Vaikka nyt eroaisittekin, niin onhan se tärkeää puhua ja selvittää asiat! Voin vain kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu, voimia paljon! t. 2
[/quote]
No kyllä haluaisin saada tietää kaiken ja kuulla ne suoraan mieheltä, mutta... minkäs teet. Yritän tässä samalla hoitaa itseäni Neuvolapsykologin avulla ja puhumalla myös läheisille. Lapset ansaitsevat nyt ainakin parhaan mahdollisen äidin, vaikkei se helppoa olekkaan! Ja mähän saan selvitellä myös miehen jättämien lasten tunteet.. Jota mies ei myöskään ymmärrä. ap
Ihmettelen kuinka tuollaisen miehen kanssa puhuu ja kuinka luottaa sen sanaan. Olisiko puhuminen sen arvoista. Anna ap olla ja selvitä muitten ja itsesi avulla asia ajan kanssa.
[/quote]
No kyllä haluaisin saada tietää kaiken ja kuulla ne suoraan mieheltä, mutta... minkäs teet. Yritän tässä samalla hoitaa itseäni Neuvolapsykologin avulla ja puhumalla myös läheisille. Lapset ansaitsevat nyt ainakin parhaan mahdollisen äidin, vaikkei se helppoa olekkaan! Ja mähän saan selvitellä myös miehen jättämien lasten tunteet.. Jota mies ei myöskään ymmärrä. ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minua ainakin kiinnostaisi miksi mies ei ole ollut onnellinen suhteessa ja että katuuko hän pettämistä, onko edes halukkuutta pyytää anteeksi ja yrittää saada uutta mahdollisuutta.
Onko sillä väliä, mitä munaton mies tekee? Ei siitä kannata numeroa nostaa. Hyvä, että on saanut tyydytyksen. jospa se nyt menisi taas muutaman kuukauden paremmin.
Vaikeaahan tuo ylipääseminen on, jos puhuminen ei onnistu. Millainen suhteenne on muuten ollut?