Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi raskaana olevat naiset aiheuttavat minulle oksetusta ja vastenmielisyyttä?

Vierailija
21.12.2020 |

En vain voi tälle mitään. Pahinta on nähdä viimeisillään oleva tai jopa ihan pienen vastasyntyneen kanssa oleva mamma. MIKSI tämä ällöttää? En näe tähän mitään muuta järkevää syytä kuin oma pää.

Olen lapseton nainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vakavasti traumatisoitunut. Hakeudu avun piiriin.

Vierailija
2/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska sisimmässäsi olet äärettömän kateellinen ja et voi sallia muille onnea. Yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on pari teoriaa tästä, mutta ihmiset eivät yleensä tykkää kuunnella niitä, joten parasta varmasti, että yrität itse selvitellä.

Vierailija
4/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä itse tiedät. Keskity joskus katsomaan ja mieti ihan tosissaan. Onko se pelko, että itse joskus olisit vastaavassa tilanteessa ja jos esim olet vartalosi suhteen kontrollifriikki, niin ahdistaako se kontrollin menetys? Vai tunnetko epäonnistumista? Alemmuutta? Haikeutta. Syitä voi olla monia. Älä pakene tunnetta vaan kohtaa se kunnolla.

Vierailija
5/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jokin käsittelemätön trauma liittyen seksuaalisuuteen. Tai sitten olet kateellinen, mutta et pysty tunnistamaan tunnetta oikein.

Vierailija
6/6 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vauvakuumeen vastareaktio. Sun mieli vaan suojelee kehoa pääsemästä siihen tilaan, missä nämä näkemäsi naiset ovat.