Miksi raskaana olevat naiset aiheuttavat minulle oksetusta ja vastenmielisyyttä?
En vain voi tälle mitään. Pahinta on nähdä viimeisillään oleva tai jopa ihan pienen vastasyntyneen kanssa oleva mamma. MIKSI tämä ällöttää? En näe tähän mitään muuta järkevää syytä kuin oma pää.
Olen lapseton nainen.
Kommentit (6)
Siksi koska sisimmässäsi olet äärettömän kateellinen ja et voi sallia muille onnea. Yksinkertaista.
No mulla on pari teoriaa tästä, mutta ihmiset eivät yleensä tykkää kuunnella niitä, joten parasta varmasti, että yrität itse selvitellä.
Vain sinä itse tiedät. Keskity joskus katsomaan ja mieti ihan tosissaan. Onko se pelko, että itse joskus olisit vastaavassa tilanteessa ja jos esim olet vartalosi suhteen kontrollifriikki, niin ahdistaako se kontrollin menetys? Vai tunnetko epäonnistumista? Alemmuutta? Haikeutta. Syitä voi olla monia. Älä pakene tunnetta vaan kohtaa se kunnolla.
Sinulla on jokin käsittelemätön trauma liittyen seksuaalisuuteen. Tai sitten olet kateellinen, mutta et pysty tunnistamaan tunnetta oikein.
Tuo on vauvakuumeen vastareaktio. Sun mieli vaan suojelee kehoa pääsemästä siihen tilaan, missä nämä näkemäsi naiset ovat.
Olet vakavasti traumatisoitunut. Hakeudu avun piiriin.