Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on tehty kauneusleikkauksia + muokattu ulkonäköä

Vierailija
18.05.2014 |

Silikoni-implantit, nenää on muotoiltu, kasvoja tasoitettu botoxilla, hampaat valkaistu sekä hiusten- ja ripsienpidennykset. Haluatko kysyä jotain?  :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh.

Vierailija
2/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko millainen olisi luonnollinen ulkonäkösi? Tunnistaako sinut samaksi ihmiseksi kuin ennen noita lisukkeita? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo missä operaatiot tehtiin ja oliko kallista?

Vierailija
4/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on vielä rakennekynnet, suihkurusketus ja värjätty tukka? Harkitsetko jotain muita operaatioita vielä?

Vierailija
5/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko käytät rahaa ulkonäön hoitoon kuukaudessa?

Vierailija
6/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko käytät rahaa ulkonäön hoitoon kuukaudessa?

Vierailija
7/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko operaatiot onnistuneet? Olen itse ajatellut pientä kasvoleikkausta. Kunpa voisikin olla varma, että leikkaus onnistuu. Just äsken luin Akademiklinikenista, joka siis ruotsalainen kauneuskirurgiaa tekevä klinikka. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Olen kuullut suomalaisista kirurgeista niin ristiriitaisia tietoja, että en tiedä, luottaisinko yhteenkään. Varmaan kuitenkin onnistuneita leikkauksia on enemmän kuin epäonnistuneita, mutta ne saattavat kuitenkin leimata keskustelua.

Vierailija
8/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis aika perus massaa nykyään. Annatko helposti periksi ryhmäpaineelle? Itse en menisi turhaan leikkaukseen johon vaaditaan nukutus, mutta nykyään porukkaa lappaa niinkin vaarallisissa operaatioissa kuin kyseessä olisi hampaiden harjaus, eikä mikään oleellinen muutu, ulkonäkö vain. Vaikka tottahan se on että hölmöiltä on helppo saada rahat pois.

Vierailija
9/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko pallotissit kun ne on nyt muotia?

Vierailija
10/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnistaa vielä samaksi ihmiseksi mitä ennen leikkauksia, vaikka kuinka kasvoihin laitettaisiin botoxia ja muuta, niin ne perus kasvojenpiirteet pysyy samana. Kaikki vanhat koulukaverit on vielä kadulla tunnistaneet :)

Botoxia lukuunottamatta kaikki toimenpiteet on tehty Suomessa, ei mitään halpaa lystiä mutta luotan suomalaisten lääkärien ammattitaitoon ja olen valmis maksamaan siitä että lopputulos on sellainen mitä ajattelin tai vielä parempi.

Rakennekynsiä ei ole, mutta kestolakkaus, suihkurusketuksessa en ole ikinä käynyt, ulkomaanmatkalta on vielä rusketusta jäljellä ja hiukset on kyllä värjätty, kuten aika monella muullakin naisella. 

Ripsienpidennyksiin menee rahaa kuukaudessa 70€ (sis.kulmat), kampaajaan 150€, kynsiin 25€ karvojenpoistoon 60€ plus kosmetiikka. Välissä käyn kasvohoidossa tak hieronnassa. Hypoxissa olen myös välillä käynyt.

Kaikki operaationi on onnistuneet tosi hyvin ja lopputulos on ollut toivotunlainen. Leikkauksen onnistuminen on todella paljon lääkäristä kiinni, joten suosittelen valitsemaan hyvän. -ap

Vierailija
11/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
12/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet työksesi?

Vierailija
13/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko itsesi kauniiksi?

Pitääkö vielä fiksata jotain?

Vierailija
14/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tällä hetkellä tyytyväinen ulkonäköösi?

Vierailija
15/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Meinaatko mennä turhiin leikkauksiin vielä lapsia saatuasi?

Vierailija
16/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kauneusleikkaukset ja muut olen tehnyt itseni takia. Jos on mahdollisuus muuttaa ulkonäössä jotain, mihin ei ole tyytyväinen, niin mikseipä sitä tekisi.

Olen tällä hetkellä kotiäiti, yksi lapsi on :)

Tunnen itseni kauniiksi ja olen tyytyväinen ulkonäkööni. En osaa sanoa, menenkö vielä johonkin leikkaukseen, botoxia ainakin aion ottaa. -ap

Vierailija
17/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuliain toimenpide?

Vierailija
18/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh noista kaikista kivuliainta on ollut tatuoinnin ottaminen! Ja yhtä neulakammoiselle ihmiselle kuin minä myös botoxit on ollut aika kivuliasta. Huultentäyttö minkä unohdin listalta, ei ollut myöskään kiva kokemus. Mikään toimenpide ei ole täysin kivuton, ainakaan itselläni, mutta kauneuden eteen pitää vähän kärsiä, vai miten se meni. -ap

Vierailija
19/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
20/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska en ole ollut tyytyväinen esim. isoon nenääni, pieniin rintoihini ja ohuisiin huuliin. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi