Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä ystäväni

Vierailija
21.12.2020 |

Olen huomannut taannoin ystävästäni ilkeitä piirteitä. Hän sanoo minulle vasten kasvoja todella ilkeästi asioita, se on minusta tosi tarpeetonta en haluaisi itse loukata ystävääni millään tavalla. Hän keljuilee minulle porukassa saattaa pyöritellä silmiä selkäni takana. Hän myös vitsailee minusta kaikille ja mielellään kertoo asioita joissa olen epäonnistunut. Ja olen ihan ihmeissäni, koska en ole tehnyt hänelle mitään pahaa ikinä. Olen ollut vain hyvä ystävä! Mistä tämmöinen käytös voi tulla en ymmärrä mikä hänellä on? Onko tämä jotain kateellisuutta tai katkeruutta??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite just estin tommosen tyypin ku muuta ei osannu tehä kun olla ilkee.. Tästä ei ole kovin kauaa edes. Nyt jaksan paljon paremmin vaikka muutama viikko mennyt siitä.

Vierailija
2/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän ole entinen ystävä, aikuiselle tuollainen käytös on outoa, kysyisin mistä johtuu, teinit nyt tekee tota ihan vaan saadakseen huomiota itselleen...

Vierailija
4/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin pienenä kostomaisena liikkeenä jostain moisen käytöksen, kuulostaa katkeralta. Mutta jos et ole mitään tosiaan tehnyt niin tuntuisi oudolta ja epäoikeudenmukaiselta saada kieron ystävän käytöstä takaisin jos itse on ollut vain ystävällinen. Ota vähintään etäisyyttä.

Vierailija
5/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeiden ymmärtäminen on kuin vatkaisi kakkaa käsissään eli mitään vastausta ei koskaan tule.

Voit vain pestä kätesi koko touhusta eli suljet hänet pois elämästäsi.

Lopullisesti. Et vastaa, et avaa ovea. Jos väijyy ovellasi tunkemassa, poliisiasia.

Vierailija
6/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla sama ilmiö kuin silloin, kun puoliso alkaa yhtäkkiä ilkeillä: hän ei enää viihdy kanssasi eikä osaa osoittaa sitä millään järkevällä tavalla. Voit tietysti kysyä häneltä, mistä moinen muutos hänen käytöksessään johtuu. Jos väittää, ettei tiedä tai alkaa ilkeillä kahta inhottavammin, niin sulje hänet pois elämästäsi. Tarkoituksella ilkeilijöiden suhteen ei pidä noudattaa mitään "three strikes systemia" vaan Tarja Ylitalon malliin panna kerrasta poikki.

Vierailija
7/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta fiksun aikuisen käytökseltä. Ja juurikin tämä että jos hän ”vihaisi” tai ”ei tykkäisi” sinusta niin ei hän olisi kaverisikaan enää silloin. Haiskahtaa katkeruudelta. Tai oman itsetunnon nostatukselta

Vierailija
8/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne kaverini kanssa luulin jo että olen ainoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä