Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen 60-luku:viikko 31

31.07.2006 |

Taas on palailtu sivilisaatioon ja töihin. Ihan ensimmäisenä isot ja lämpöiset onnittelut Emmille! Voi että toivotaan että kaikki menee hyvin ja vielä siis näyttää hyvätltä.

Kävin silloin taannoin raportoimassakin eli meidän hoito meni mönkään. Seuraavan kerran yritetään sitten niillä pakkasessa olevilla tässä elokuun kierrossa, jos jompikumpi selviää sulatuksen.

Tänään alkoi sitten menkat joten on sekä kp1 että tp1 (työpäivä...). Alkion siirtoa tullaan kokeilemaan luonnolliseen kiertoon, joten minun tuurilla ovis sattuu viikonlopuksi joten ei ole suurta toivoa että päästäisiin siirtoon. Mutta sen näkee sitten ensi viikon lopulla. Yritin kyllä että saataisiin lääkkeellinen kierto että voisi paremmin kontrolloida mutta eivät suostuneet. Suoraan sanoen nyt v-tuttaa isosti! Viime kiertokin oli 24 tai 25 päivää, joten varmasti ovis on ensi viikon loppuna ja PASsia ei silloin voi tehdä. Eli näyttää uhkaavasti siltä että huonon suunnittelun takia menee tämä kierto pieleen ja taas yksi kuukausi hukkaan.

Sorry tuli heti alkuun omaa napaa. Koitan lueskella noita vanhoja ketjuja kun kerkiän ja kommentoida sitten lisää.

Päivä taitaa mennä postia purkaessa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjaemmalle halaukset. Toivotaan, että luontoäiti järjestäisi oviksen viikolle! Itse en (vielä) ole hoidoissa, mutta tuntuu kuitenkin siltä, että kuukausi kuukaudelta aika valuu hukkaan..Katotaan nyt kuitenkin, mitä gyne sanoo torstaina. Toisessa pinossa pähkäiltiin vähän sitä, josko mulla olis endoa. Toivottavasti ei, mutta täytyy sitäkin asiaa kysästä ja sulkea se vaihtoehto pois.

Muuten eipä ihmeempiä. Täti pakkailee kamojaan. Löydettiin ihana talo vuokralle ja onneksi saan siitä muuta ajateltavaa. On omppupuuta ja marjapensasta ja saunamökki lammen rannalla, aaah. Keskiviikkona tulee 3 ihmistä haastatteluun vuorotteluvapaan sijaiseksi. Eiköhän tämä tästä jälleen iloksi muutu=)

Vierailija
2/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri äsken pidennetyltä viikonlopun vietosta maalta-oli mukavaa ja rentouttavaa. Marjoja tuli kerättyä ja ' syötyä' , ja taas ollaan täällä tylsyyden huipussa-olisin ilomielin jäänyt sinne nauttimaan loppukesän aurinkosta.

Sonjaemma ' pahoitteluni' ettei IVF-onnistunut ! Mikseivät ne voineet antaa niitä lääkkeitä, että olisi ovista voinut hieman kontrolloida, sanoivatko mitään syytä ? Eivät varmaan ymmärrä miltä tuntuu se odottaminen viikosta-kuukaudesta ja vuodesta toiseen !!! Anyway tsemppiä kuitenkin, että ovis tulisi viikolla.

Itse ollaan edelleen raskaana, ja eilisestä lähtien voitu kohtalaisen huonosti, eli oksettaa ja vatsa löysällä. Paino oli pudonnut 2.5kg viime viikosta. Minkään valtakunnan vuotoja ei ole esiintynyt. Sellaista nippailua alavatsalla enemmän ja vähemmän .. Huomenna varataan neuvolaan aikaa. Ruokahalu olematon, mitään ei tee mieli, täytyy pakottaa itsensä syömään. Uni maittaisi jatkuvasti.

Missä ovat toiset 60-lukulaiset ?

Senniinahan oli löytänyt oikein mukavan paikan. Oletteko muuttamassa sinne, vaiko onko vain kesä-asunto ?

Huomiseen t. emmi rv-6+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Liittyisin mielelläni tähän ketjuun, kun samaa vuosimallia ollaan ja samalla asialla !

Meidän historia on seuraavanlainen: Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clominen kanssa.

01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon. Nämä edelliset tehtiin kaikki Fertinovassa(ihana paikka). Yhtään kahta viivaan en ole onnistunut saamaan tikkuun !!!!!!!?

Me ollaan selittämättömiä, mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mutta se on hoidosssa ja miehellä pikkuviikareita vähänlaisesti sellaisia normaaleja.

Naistenklikallle pitää soitella marraskuun tätiviikosta, siihen asti huilataan tämän asian kanssa. Vaikka iän puolesta ei ole enää kauheasti varaa !

T:mami

Vierailija
4/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan jo näin aamusta-herännyt olen jo klo.5 :-( Ja olo oli mitä k-a-m-a-l-i-n, oksetti ja vatsa löysällä, mitään ei voinut syödä, saati laittaa miehelle aamupalaa. Ajattelin kauhulla, jos olisi pitänyt lähteä töihin, onneksi vielä muutaman päivän saan nauttia kotikissana olosta. Tuntuu, että ainut mitä voin syödä ilman huononolon tuntemuksia on ' paahtoleipä ' joten sitä tulee napsittua aamulla, päivällä ja illalla- Kahvikin on saanut oudon lisämaun :-/

Onkohan teti lomailemassa, jotenkin sellainen muistikuva on jäänyt minulle. Tetillä taisi piakkoin olla aika neuvolalääk. jos ihan oikein muistan.

Mitenkäs toiset 60-lukulaiset, millaisella kierrolla ollaan ja onko kellään piinaa tiedossa ? Toivotaan itse kullekin onnea vauvailuun ..

Tänään varailen neuvolaa ja kirjoittelen uudestaan jossakin välissä, kunhan kaikelta touhulta kerkeän.

t.emmi rv-6+2

Vierailija
5/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai päiväähän tämä jo taitaa olla. Tervetuloa Mami69! Päivittelen meidän esittelylistaa tässä joku päivä ja lisään sinut mukaan. Mulla on torstaina lääkäriaika ja ruvetaan suunnittelemaan jatkohoitoja, kun clomit+pregnyl eivät auta. En rupea niitä kyllä kuukausitolkulla napsimaan, kun ei niistä apua kerran ole.

Emmi, olen muuttamassa siihen taloon lokakuun alusta. Käytiin tänään vielä katsomassa sitä, kun mies ei perjantaina päässyt. Lauantaina tehdään vuokrasopimukset. Paikka on aivan ihana. Sisällä on vielä toinenkin sauna, mutta sähkön säästämiseksi lämmitämme varmaankin pääasiassa sitä rantasaunaa. Odotan kyllä innolla, että pääsen pihaa laittelemaan ja rapsuttelemaan! Mulle on todella tervetullutta, että saan muutakin ajateltavaa kuin vauva. Välillä tuntuu, että päässä ei liiku mitään muuta ja ensimmäinen ajatus aamulla herätessä on vauva.

Eilen kävin vatussa ja kyllä niitä olikin paljon! Keittelin niitä sitten hilloksi. Tänään taidan hakea niitä vähän lisää, nam!

Missäs muut?

Vierailija
6/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä lomalla olen ja suu hymyssä kuinkas muuten. Aamulla kävin np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Sekin vetää suupieliä hymyyn kunh sain tuon minun armaan miehenikin raahattua sinne ihmettä katsomaan. Nyt voi taas ihan vapautunein mielin elellä eteenpäin ja odotella seuraavaa eli rakenne ultraa joka sitten lokakuun alussa.

Onpa Emmi kurjaa että sinulla on alkanut pahoinvointi. Minä siltä säässtyin. Toivottavasti se menee ohi pian ja pääsety nauttimaan odotuksesta.

Sonjaemmalle peukkuja uuteen yritykseen ja toivotaan että seuraat perässä:)

Muille tietysti myös tärppionnea! Tervetuloa myös sinulle uusi palstalainen (en muista sinun nikiä).

Minä jatkan lomailua ja teille kultaiset mukavaa viikkoa!

Vierailija
7/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tietenkään enään kuulunut viime vuotiselle neuvola alueelle, kun muutimme, ja nyt olenkin sitten samaisen neuvolan asiakas, missä äitinikin kävi minua odottaessaan- Vaikutti aikas nuorelta tämä terkkari-mutta mukavan tuntuinen. Mutta ensi käyntiajan sain vasta 28.8. olin hieman pettynyt :-/ ja lääkäriajan sain 18.9. ja kyselin heidän laitteistaan ja eivät kuulemma omaa ultraa ja heidän välineensä sellaisia, ettei sydänääniä välttämättä kuulla vielä viikoilla 10. Huoh-siis pakko mennä yksityiselle tässä elokuun aikana katsastamaan, että kaikki on hyvin.

Nyt pahoinvointi lievempää-ostin mehujäätelöä kaupasta ja se maistuu vähän liianakin hyvin ja karkkia olen kanssa popsinut, mutta ruoka ei vain maistu.

Teti ihana kuulla, että kaikki hyvin !!! Ja hyvä hyvä sait miehesikin sinne mukaan. Meillä ei miestä pystyisi estämään mikään maailmassa, että ei tulisi ultraan mukaan .. Sanoi tulevansa neuvolaankin-hmm-siitä olen erimieltä :-/ Hyvää lomaa sinne .. Voikaa masuvaavin kanssa hyvin !!!

Senniina-kuullostaa kivalta tuo teidän paikkanne-oletteko siis ihan muuttamassa sinne asumaan, vai onko se väliaikainen ratkaisu ? Itsekkin olin vatussa viikonloppuna ja voi että niitä riitti. Äitini sitten laittoi hilloa. Saas nähdä, jos vaikka lähtisi ensiviikonloppunakin marjastamaan. Olisi ihana asua maalla ainakin näin kesäaikaan !

Missäs te toiset palstailijat olette ?

Terkkarin mukaan uskottavin rv-on tuo 6+2 joten siinä pysytään kunnes toisin todistetaan.

emmi rv-6+2

Vierailija
8/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokra-asuntohan se on, joten loppuiän koti se ei valitettavasti ole ellei vuokranantaja taipuisi sitä joskus myymään. Asunnolla on vuokraemännälle tunnearvoa, kun se on hänen lapsuudenkotinsa. Ymmärrettävää. Toisaalta eivät varmaan siihen koskaan itse muuta, joten täytyy alkaa pikkuhiljaa taivuttelemaan myyntiin=)

Olen joskus lukenut kirjoituksiasi tuolta moku-puolelta ja olen ymmärtänyt, että sinulla on ulkomaalainen puoliso. Jos ei ole tungettelevaa, niin kysyisin, että kuinka sinun sukusi on ottanut miehesi vastaan? Mulla on myös ulkomaalainen mies ja suruna elämässä tällä hetkellä, että äitini ei meinaa häntä hyväksyä. Mies on muslimi ja sehän tunnetusti herättää ennakkoluuloja. Meillä se ei kuitenkaan näy mitenkään muuten kuin, että meillä ei syödä sianlihaa. Makkaraa joskus grillataan eli sekään ei ole ehdotonta. Meillä eletään niin tavallista arkea kuin olla ja voi ja on tosi raskasta, että äitini suhtautuminen on mitä on. Vauva tietysti sulattaisi hänenkin sydämen, mutta se ei taidakaan meille noin vain järjestyä..

Vierailija
9/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD5B45][size=2]Ani67 [color=CD2990]minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Uusimaa (kesäkuusta Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

[color=CD5B45]Pietu-65 [color=CD2990]eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

[color=CD5B45]Tuulitii [color=CD2990]Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

[color=CD5B45]Marikko [color=CD2990]olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

[color=CD5B45]Emmi [color=CD2990]ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

[color=CD5B45]maria69 [color=CD2990]minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.

[color=CD5B45]Sonjaemma [color=CD2990]vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).

[color=CD5B45]Trattis [color=CD2990]vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]-68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Clomitauolla nyt.

[color=CD5B45]Kirppu-68 [color=CD2990]Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

[color=CD5B45]vm69 [color=CD2990]Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla.

[color=CD5B45]RouvaP [color=CD2990]Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

[color=CD5B45]Levinia [color=CD2990]' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8. Viides siis tekosilla!

[color=CD5B45]Teti [color=CD2990]olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

[color=CD5B45]mami_69 [color=CD2990]Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

[color=CD5B45]murmeli66 [color=CD2990]vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Maria69

Teti

Emmi

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
10/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoitin pitkän litanian mutta kesken kaiken hävisi verkkoyhteys... Niin, ilmeisesti ei edes olleet ajatelleet koko PASsia, vaikka silloin soittelin että negaa tuli ja sanoivat sitten että elokuussa PAS. Nyt kun soitin että menkat alkoi niin hoitaja kyseli että oliko suunniteltu lääkkeellinen vai luonnollisseen. ja minä olin siinä että en minä tiedä! ja kun yritin että voitaisiin tehdä lääkkeellinen, mulla kun tuo kierto on heitellyt, niin lupasi konsultoida lääkärin kanssa. Ja soitti sitten että ei kun yritetään luonnolliseen. Olen sitten yrittänyt etsiä PASista tietoa tuolta lapsettomuuspuolelta. Ymmärsin että kai jos normaalisti ovuloi niin yleensä ensin yritetään luonnolliseen. No seuraava ihmetyksen aihe on sitten se kun hoitaja sanoi että jos ovis on viikonloppuna niin hoitoa ei voida tehdä. Kuitenkin olen nyt ymmärtänyt että PAS tehdään 2-4 päivää oviksesta eli jos vaikka bongaan oviksen sunnuntaille niin sen ehtisi tehdä viikon alussa... Ensi keskiviikkona on ultra joten sitten kai tiedetään enemmän. Mutta vähän öönä tässä ollaan.

Onnea emmi pahoinvoinnille, pidetään sitä vain hyvänä merkkinä =) Ja kiva kuulla Tetinkin hyviä uutisia. Voi että sitä voi olla iloinen " tuntemattomien" ihmisten puolesta.

Ai niin, mamille tervetuloa! ollaan vähän samankaltaisia polkuja tässä tallailtu. Meillä alkoi vauvapuuhat 04/04 ja 1. ivf:stä plussaa, josta km. Nyt siis 2. ivfn 1.PAS (eikä toista varmaan tule kun on vain kaksi pakkasessa).

Sorry muut, ei ole tarkoitus siirtää näitä lapsettomuuspuolen juttuja tänne kuumeilupuolelle. Pieni info vain taustaksi...

Työt on lähteneet käyntiin hiljakseen, Keski-Euroopassa on lomat alkaneet joten se näkyy meikäläiselläkin jonkun verran ainakin meililiikenteessä. Omassa byroossa on taas jengi palaillut, tosin esimies häippäsee kohta vähäksi aikaa lomalle, JIPPII! ;)

Senniinan uusi koti kuulostaa ihanalta, rantasauna ja kaikki.

Vierailija
11/21 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken kirjoituksesi ! Tosi kurjaa, ettei äitisi hyväksy miestäsi :-/ Vaikuttako asiaan juuri se, että mies on muslimi vai onko ' ulkomaalaisuus' se haittatekijä ? Meillä vanhemmat onneksi suhtautuneet ' hyvin' Me tavattiin jo vuonna 2000 ja asuttiin yhdessä ulkomailla muutamia vuosia, joten vanhimmalla oli aikaa totuttautua ajatukseen :-) Ja eräällä perheenjäsenelläni oli ulkomaalainen puoliso jo ennen minua, joten sekin varmasti vaikutti asian, ei tullut ns. shokkina ja ensireaktioilta säästyttiin. Mutta keskustele ihmeessä äitisi kanssa, ja kerro, että olet aikuinen ihminen ja itse tiedät mistä sinä tykkäät ja mitä haluat elämältäsi, ja jos asiat eivät mene putkeen niin onhan niitä ongelmia suomi-suomi liitoissakin.( itse olen eronnut )

Ymmärrän kyllä äitiäsikin, koska heidän ajan ihmisillä ei ole samaa tuntemusta ulkomaalaisia kohtaan kuin meillä, heille se on jotakin erilaista ja erilaisuuttahan pelätään. Ehkä äitisi on huolissaan-tai sitten hän todellakin aristelee miestäsi. Ovatko he missään tekemisissä keskenään ?

Senniina toivotaan, että saisitte oman käärön ! Yleensä vauvahan sulattaa jäävuoren-ja toivotaan, että teidän kohdalla näin kävisi. Miten muut sukulaiset ja ystävät on suhtautuneet yhdessä oloonne ? Oletko senniina tavannut miehesi perhettä, miten he suhtautuvat ?

Täällä sitä äsken syötiin muroja ja banaania ja vadelma kiisseliä-nam- ja hyvin tuntuu pysyvän sisällä :-)

Sonjaemma kiitos sanoistasi !!! Pidetään peukut korkealla ylhällä, että pian olet raskana !!! t.emmi

Vierailija
12/21 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi69

Luulen, että äitini asenteeseen vaikuttaa juuri tuo uskontoasia.

Äitini on kova puuttumaan kaikkiin asioihini ja keskustelunpaikkaa varmasti on monesta muustakin asiasta. Hänen kanssaan on vaan niin älyttömän vaikea puhua mistään, kun hän jonkun linjan ottaa. Muut sukulaiset suhtautuvat paremmin ja ystävät ovat tosi kannustavia. Miehen perhettä en ole vielä tavannut. Heillä on toki vastaavasti ennakkoluuloja, koska miehellä huonoja kokemuksia aikaisemmista suhteistaan suomalaisiin naisiin. He ovat kuitenkin avarakatseisempia kuin minun äitini.

Itse olen muuten myös eronnut suomi-suomi-liitosta, joten ongelmia tosiaan voi olla niissäkin.

Muuten ei ihmeitä. Haastateltiin aamulla pari sijaisehdokasta ja toinen oli jopa pontetiaalinen. Näyttää siltä,että vuorotteluvapaa onnistuu. Huomenna on gyneaika ja sitten toivottavasti olen vähän viisaampi tässä lapsettomuusasiassakin.

Vierailija
13/21 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen pyörinyt tuolla lapsettomuuspuolella ja luin sieltä jonkun viestistä, että täällä puolella on kultainen kuuskytluku-ketju. Olen seurannut nyt vaan täälltä taka-alalta näitä keskusteluja, koska meillä ei nyt tapahdu mitään. Naikkarille pitää soittaa marras-joulukuun menkoista. Olen yrittänyt pysyä poissa täältä, mutta pirun vaikeaa se on !!!!

TSEMPPIÄ KAIKILLE !

Pistetään neljäkymppisten plussajuna pystyyn....

T.Mami

Vierailija
14/21 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä siis kävin aamulla. Ensinnäkin endoa ei pitäisi olla. Hän sanoi, että erittäin harvoin se alkaa enää tässä iässä. Olen siis kohta 38. Kun -99 laparoskopiassa ei endoa näkynyt, niin tuskin sitten nytkään on siitä kyse. Sisätutkimuksessa ei erityistä.

Lääkitys mulla toimii, mutta jostakin syystä oikeanlaiset solut eivät vaan ole kohdanneet. Olisin voinut vaihtaa pistettäviin lääkkeisiin, mutta en nyt niitä ottanut, vaan aloitan vielä kerran clomit, kun ne kerran toimii. Näin sen vuoksi, että sain lähetteen julkiselle ja aikaa odotellessa musta on ihan sama, mitä lääkettä otan vai otanko mitään. Simppatesti tehdään heti ja mulle verikokeita sitten sairaalassa.

Mieli on ihan hyvä ja muutto enemmän mielessä kuin vauva. Saa nähdä, minkälaiset jonot täällä julkiselle on ja saadaanko aikaa vielä tänä syksynä. Ihan hyvä kuitenkin, että voin vähäksi aikaa jättää vauva-asian vähän taka-alalle, kun ei meinaa pää kestää sitä alituista pettymistä. Vuorotteluvapaan sijainenkin löytyi, joten eiköhän tästä pikkuhiljaa palikat naksatele kohdalleen. Ja jos vauvaa ei meille tule, niin sen kanssa on vaan elettävä ja nautittava siitä, että se yksi taivaanlahja mulle kuitenkin on suotu.

Aurinkoista torstaita ja tulkaahan " linjoille" ! Miel. plussauutisten kera=)

Vierailija
15/21 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukavaa lukea teidän kuulumisianne. Ihanaa, kun tetillä oli hyviä ultrauutisia ja senninalla uusi koti löytynyt.

Emmillä myös tuntuu olevan asiat kunnossa, sonjaemmalle toivoisin parempaa onnea!!

Uusille tervetuloa!!!

Itse olen pitänyt hieman taukoa palstailusta, ihan siksikin koska olen lomalla, enkä ole " ehtinyt" koneelle, mutta myös siksikin, että tämä vauvakuume on saatava laantumaan. Musta tuntuu, että mulla on koko kesäkin mennyt ihan v...iksi, kun olen vaan kiertoani kyttäillyt. etukäteen olen surrut " seuraavan oviksea aikoihin mies on poissa..." ja olen jo siitä masentunut. Just eilen tajusin, että jo elokuuta eletään ja mä olen koko kesän vaan odotellut alkaako menkat ja milloin on seuraava tärppiaika.

Lisäksi mulle on tullut kamalia pelkoja, mitä jos kuitenkin onnistun raskautumaan ja taas mennään jonnekin viikolle 20 ja sit vedetäänkin mattoa alta. Joinain päivinä ajattelen, että pitäisiköhän vaan tyytyä jo tähän onneen mikä meille on suotu, ja jättää vauvahaaveet muille...

Tämmöisiä mietteitä mulla!

Vierailija
16/21 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm69, mulla on vähän samoja fiiliksiä kuin sulla, vaikka tuo aamuinen gynekäynti olikin ihan ok. Varsinkin kevät meni ihan päin p:tä, kun yhtä kalenterin ja oireitten kyttäämistä koko ajan. Kesä meni paremmin, kun olen ollu clomitauolla ja tiedän, että luomuplussaajaksi musta ei ole. Nyt on toisaalta sellanen olo, että ei kiinnosta niitä clomeja edes aloittaa, kun ei siitä mitään kuitenkaan tule. Voisi olla terveellistä pitää taukoa siihen asti, kun päästään polille. Sit, jos päästään inssiin tms., niin voi alkaa taas hermoilla..Vuorotteluvapaan aikana voisin keskittyä ihan johonkin muuhun, kodin laittoon ja kunnon kohotukseen. Mulle on tullu oikeen jenkkakahvat tässä kesän aikaan ja kyllä ottaa aivoon.

Voihan se olla, että ensiviikolla ajatukset taas jotain ihan muuta, mutta näin just nyt.

Vierailija
17/21 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tuohon kalenterin ja kierto- ja tärppipäivien kyttäilyyn kyllä saa helposti aikaansa menemään, taitaa olla tuttua kaikille. Itse kun olen alistunut siihen että jostain syystä meille ei luomuna tunnu onnistuvan niin hoitotauoilla on sentään voinut ottaa rennosti. Mutta eipä sekään ole plussaa tuonut. Joten jos joku tulee viisastelemaan, että kyllä se siitä kun ei stressaa niin voin kertoa että sekin on jo kokeiltu eikä ole auttanut.

Hmmm... piti äsken äkkiä piilottaa tämä ruutu kun kollega tuli käymään. Nyt sitten unohdin missä olin menossa.

No, kp4 mennään ja täti pakkailee tavaroitaan. Ensi viikon ultraa odotellaan jännityksellä.

Vierailija
18/21 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä oli kuulla että senniinalta ei endoa löytynyt.

Vierailija
19/21 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikille kultasille! Palaillaan ensi viikolla!

Vierailija
20/21 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut olo... loma loppuu tänään ja maanantaina töihin.

Kunhan siellä saa taas rästihommat tehtyä, on sitten ainakin enempi aikaa lukea tätä palstaa.

Ensi viikko taitaakin olla mulla jo melkein piinailua... tiedän jo, ettei mitään ole tapahtunut, mutta on se silti mukavaa taas odotella menkkoja alkavaksi ja surra sit kaksi päivää kun ne alkoa. Mahtavaa tämä vauvakuumeisen elämä...

Ihan pakko sitten vielä tähän lisätä yksi juttu. Mä ihmettelen tätä mun vatsaani. Mä syön mielestäni terveellisesti, juoksen 30 - 45 minsan lenkkejä kolmesti viikossa ja silti olen kuin kolmannella kuulla. Ja kun olisikin niin, että tulisi vasta iltaa kohden turvotusta, mutta kun jo aamulla herätessä on sellainen pieni sievä pömppis. Että onkohan tää kuume jo tehnyt mun niin sairaaksi, että kuvittelen itselleni jo raskausvatsankin. Siis kuvittelua se ei ole, näkyy ihan kaikille, mutta voiko sen toivomalla ja haaveilemalla saada aikaiseksi... Vaatteet puristaa ihan aikuisten oikeesi... No joo, tää oli taas tällaista omanapaista pohdintaa.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille. On taas luvattu niin ihanan lämmintä, että jos ei plussia saada, niin aurinkoa ainakin.