Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tilaavat ravintolasta pasta-annoksen tietäen että heitä röyhkeästi yliveloitetaan siitä ja sitä on helppoa ja halpaa tehdä kotona?

Vierailija
21.12.2020 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hienoo kehuskella naapurille käytiin ravintolassa (korona tuetussa RÄKÄLÄSSÄ) syömässä  tonnikala pastaa sitä tosin ei mainita että se on 2vrk vanhaa ja haettu hävikki ruuista. minä en ainakaan vuoteen syö. ns, ravintoloissa. työssäni olen tekemisissä näiden kanssa  kyllä hirvittää. ilmeisesti muun maalaiset kestää mätää tavaraa. varokaa suomalaiset. OMAVALVONTA TÄYS VITSI 

Vierailija
22/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mua hemmotellaan ja joku kysyy ystävällisesti "mitä saisi olla? Tässä menu, olkaa hyvä. Saisiko herralle olla pastan kanssa viiniä vai riittääkö raikas vesi kauniissa lasikannussa?". Kotona jonkun pitäisi kuitenkin käydä kaupassa ostamassa se pasta lisukkeineen, kattaa pöytä ja jälkeenpäin tiskata lautanen, juomalasi kattila jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin yleensä tilaamaan ravintolassa jotain muuta, kuin pastaa. Muutaman kerran olen kuitenkin ollut ihan positiivisesti yllättynyt. Hinta ei ole minulle ravintolassa kynnyskysymys.

Vierailija
24/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla vähän yksinkertainen?

Vierailija
26/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea räkälöille????? kirjoitti:

onhan se hienoo kehuskella naapurille käytiin ravintolassa (korona tuetussa RÄKÄLÄSSÄ) syömässä  tonnikala pastaa sitä tosin ei mainita että se on 2vrk vanhaa ja haettu hävikki ruuista. minä en ainakaan vuoteen syö. ns, ravintoloissa. työssäni olen tekemisissä näiden kanssa  kyllä hirvittää. ilmeisesti muun maalaiset kestää mätää tavaraa. varokaa suomalaiset. OMAVALVONTA TÄYS VITSI 

Elämäm koulu. Tonnikalapastaa ei edes tarjota missään oikeassa ravintolassa.

Vierailija
27/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin, ei ole muutamasta eurosta elämä kiinni ja haluan tukea ravintolakulttuuria.

Vierailija
28/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut maksaa sähköstäenergiastakin vaikka sitä voi helposti ja ilmaiseksi tehdä polkupyörällä.

Vierailija
29/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pasta di tonno on suosittu annos kaikkialla muualla paitsi mielikuvituksessasi. Toki sitäkään ei yleensä kannata tilata vaan jotain muuta listalta.

Vierailija
30/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pasta di tonno on suosittu annos kaikkialla muualla paitsi mielikuvituksessasi. Toki sitäkään ei yleensä kannata tilata vaan jotain muuta listalta.

Mikä on pasta di tonno? Tiedän vain pasta al tonnon. Linkkaa joku lähde kiitos.

Vierailija
31/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on muunkinlaisia ravintolassa kävijöitä, kuin buffetissa överit vetävät ja vielä vähän buffetin antimia laukkuunsakin tunkevia. Ei me kaikki sinne säästämään mennä, eikä kilohintaa laskemaan.

Aloittaja on varmaan näitä mammoja, joilta tulee lukuisia päivityksiä someen äitienpäivänä kun mies on pistänyt kättä oikein kunnolla taskuun ja vienyt perheen ABC:lle noutopöytään.

Veikkaan aloittajan olevan tässä viestissä mainittu mies.

Vierailija
32/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just syötiin aivan älyttömän hyvää lohipastaa Finnoon Bauhausin yhteydessä sijaitsevassa italialaisessa Limone Bistrossa. Moni on hämmästynyt sen pikkuisen kuppilan ruuan laadusta.Tällä kertaa joukukuusen hakureissu yhdistettynä Wotkinsin ja Lidlin keikkaan vei kyllä mehut ja ajateltiin oikaista nauttimalla sen päivän ateria mahdollisimman mutkattomasti.

Ei kaadu meidän budjetti, jos joskus joku muu tekee ruuan. Ja hyvää oli.

Vierailija
33/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pasta di tonno? Tiedän vain pasta al tonnon. Linkkaa joku lähde kiitos.

Spaghetti con sugo di tonna. Klassikko.

Vierailija
34/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap menee lääkäriin, vaikka diagnoosin voi tehdä itse? Tai miksi ihmeessä menee kampaajalle ja maksaa järkyttävää ylihintaa hiustenleikkuusta, sen voi jokainen tehdä itse.

Vierailija
35/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako ravintoloista skeidanjauhajat täällä. Menkää hyvään ravintolaan ja maksakaa kunnolla heidän kate. Muuten pitäkää pää ummessa.

Jos ei aukea tällä niin menkää talouskouluun. Kukaan ei pysty miinuksella teille annoksia toimittamaan pöntöt

Vierailija
36/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen ravintolaan, tilaan omasta mielestäni parhaan makuista ruokaa. En mene ravintolaan säästämään enkä hakemaan parasta hinta/raaka-aineen hinta -suhdetta.

Vierailija
38/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käytän lounaspalveluita työpäivän lomassa ja mielelläni maksan siitä että saan hengähtää kivassa ympäristössä maukkaan ruoan äärellä eikä ole tarvinnut miettiä eväiden tuomista työpaikalle. Toki tiedän että summa on moninkertainen kotiruokaan verrattuna ja siksi suht usein kuitenkin tuon ne eväät.

Vierailija
39/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on valmiita maksaan siitä atmosfääristä, minkä vain ABC-huoltamo voi tarjota.

Vierailija
40/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on valmiita maksaan siitä atmosfääristä, minkä vain ABC-huoltamo voi tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi