Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka päästitte suhteeseen - miten nopeasti ensitreffien jälkeen mies otti yhteyttä?

Vierailija
21.12.2020 |

Vai oliko jopa niin, että sinä naisena otit yhteyttä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana iltana

Vierailija
2/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petiin päädyttin samna iltana. Ekan yhteisen yön jälkeen mies otti 3 päivän päästä uudestaan yhteyttä ja sovittiin seuraava viikonloppu yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin työpaikalla niin että seuraava tapaaminen oli väkisinkin seuraavana päivänä klo 8. Oltu yhdessä nyt 21 vuotta.

Vierailija
4/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petiin päädyttin samna iltana. Ekan yhteisen yön jälkeen mies otti 3 päivän päästä uudestaan yhteyttä ja sovittiin seuraava viikonloppu yhdessä. 

Kolmen yön päästä vasta?

Vierailija
5/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nehän spammaa viestiä kaikki jos ei sano, että älä häiritse nyt mua muutamaan päivään. Ja ne häiritsee silti. Hyvä testi. Jos ei tuota tajua niin ei se äijä muitakaan rajoja ymmärrä.

Vierailija
6/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seuraavana päivänä -sääntö on aika hyvä. Silloin mies ei ole epätoivoinen, mutta kuitenkin selkeästi kiinnostunut

Vierailija
7/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin, että pitää miettiä hetki et ei olla nyt yhteyksissä. Olin vaan niin hämmentynyt kaikesta. Meni 36h niin laitoin itse viestiä, menin miehen luokse ja sänkyyn saman tien. Muutettiin yhteen oikeastaan heti. Päälle 2 vuotta ollaan oltu yhdessä nyt.

Vierailija
8/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kohta 26 vuotta. Tapasimme juhlissa ja heti seuraavana päivänä mies oli oveni takana, oli varmistanut kaverin kautta että olin vapaa. 

Vierailija
9/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että nainen päästää miehen suhteeseen kanssaan. 😄

Vierailija
10/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pääsitte suhteeseen"?  :-DDD

Eiköhän se suhde kehity pikkuhiljaa ja koko ajan. Ei se koskaan ole stabiili olotila, johon on päästy ja jossa sitten vain ollaan.

Minä laitoin miehelle ensitreffien jälkeen messengerissä viestin ja olin ihan surkeana, kun hän ei vastannut. Olin varma, että olin tulkinnut hänen signaalinsa väärin eikä hän olekaan kiinnostunut. Seuraavana päivänä hän sitten soitti. Sittemmin minulle on selvinnyt, ettei hän juurikaan lue viestejä millään kanavalla vaan hoitaa asiat useimmiten soittamalla.

Vierailija
11/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin 15 minuuttia ensitapaamisen jälkeen ja vaadin lompakkoni ja puhelimeni takaisin. Sainkin ne, mutta sen jälkeen en ole enää saanutkaan.

Vierailija
12/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
13/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana iltana laittoi viestin, että oli kiva tavata, blaa blaa. Lähdin parin päivän päästä matkoille ja kun olin matkalla takaisin kotiin, hän laittoi viestin, että nähdäänkö taas. Tiesi siis, että olin reissussa. 

Itse asiassa kaksi muutakin miestä on laittanut samana iltana treffien jälkeen viestiä, mutta annoin molemmille pakit. 

Vierailija
14/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä, kuten tarkoitus olikin koska mies ei kuulemma vakavaa juttua etsinyt. Muutaman päivän päästä laittoi viestiä ja kysyi pääsisinkö viikonloppumatkalle hänen kanssaan.

Vierailija
15/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä treffeiksi voi sanoa mutta kun lähti päiväksi kotiinsa niin tuli illalla takaisin mun luo. Ja kyllä päädyttiin sänkyyn ensitapaamisella eikä kaduta😘.

Vierailija
16/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tähän vielä, miten olette päässeet treffeille? Siis tyyliin tinderin kautta vai oletteko tavanneet miehen muualla?

Vierailija
17/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit oli lounaalla. Kyllä heti sen jälkeen viestiteltiin, että mukavaa oli ja voitais toistekin nähdä. En edes muista kumpi laittoi ekan viesti vaikkei tästä ole kuin 4kk aikaa.

Vierailija
18/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset treffit kestivät lauantaista maanantaihin ja sen jälkeen olemme lähes koko ajan yhdessä. Ekoista treffeistä on pian 25 vuotta ja meillä on vieläkin tosi mukavaa yhdessä.

Vierailija
19/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi.

Päätin jatkaa yksin. Yksi perhetuttu alkoi pörrätä ympärilläni. Siitä tuli bad Romance, mutta hän herätti jotain. Hain taas miestä.

Liityin Eliittikumppaniin. Sain heti kontaktin. Kahden päivän juttelun jälkeen päätettiin olla pari. Viikon kuluttua tavattiin. Siitä lähtien olimme erottamattomat ja 2 kk 1vk myöhemmin mentiin naimisiin. Tuossa mies lukee nettiään.

Love him. Nyt ollaan oltu 2 v naimisissa. Kaikki ympärillä olivat kauhuissaan vauhdistamme. Tosi tarina.

Vierailija
20/29 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tähän vielä, miten olette päässeet treffeille? Siis tyyliin tinderin kautta vai oletteko tavanneet miehen muualla?

Työpaikalla tapasin. Asiakkaan mukaan lähdin respana.