Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten toimin? blogin arvostelusta

Vierailija
18.05.2014 |

Tuttavani linkitti vanhan blogisivustonsa mulle.

Pyytää jotain mielipidettä tai arvostelua nyt.

Kun mulla ei ole mitään sanottavaa.

Ihan tavallista se oli!

Pitäskö mun ylistää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ylistämään kannata. Sama asia, jos kertoisit surkealle laulajalle, että se on ihan stara-ainesta. Sitten se on seuraavaksi Idolsissa nolaamassa itsenä. Jotain neutraalia ja ympäripyöreää, jos et teilata halua/ei ole tarvetta.

Vierailija
2/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kirjallisuusarvostelua. Ihan tavallista tekstiä. En olisi lukenut jos ei ois ollu pakko.

Nyt se tivaa koko ajan sitä mielipidettä! !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos vaikka sanoisit että ''ihan kiva näin tuttuna lukea,mutta jos olet ajatellut saada ulkopuolisiakin lukijoita niin kannattaa ehkä miettiä sisältöä uusiksi. Itse koin ehkä hieman tylsänä'' ja sitten laita listaa esim. enemmän kuvia, parempilaatuisia kuvia.. jne

Mitäs täällä kyselet kun ei me sitä olla luettu, sanot vaan mielipiteesi.

Vierailija
4/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole kuvia. Ihan tavallista kuvausta kun talo on hiljainen tai sitten kertoen tutustaan mikä muutos elämään sille tuli.

Eikös se ole kuin päiväkirjan pito?

En keksi mitään kommentoitavaa.

Eri asia jos lukisin runoja, novellia..

Vierailija
5/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano suoraan tuo mitä kirjoitat tässäkin? Tai kirjoita vaikka: "En osaa oikein sanoa mitään kehittävää, koska en yleensä lue tällaisia päiväkirjamaisia blogeja, mutta ihan kivalta näyttää". Ja laita hymiö :) perään vähän pehmentämään. Eikö tuo olisi tarpeeksi ympäripyöreää?

Vierailija
6/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano suoraan tuo mitä kirjoitat tässäkin? Tai kirjoita vaikka: "En osaa oikein sanoa mitään kehittävää, koska en yleensä lue tällaisia päiväkirjamaisia blogeja, mutta ihan kivalta näyttää". Ja laita hymiö :) perään vähän pehmentämään. Eikö tuo olisi tarpeeksi ympäripyöreää?

Vierailija
7/7 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:56"]No sano suoraan tuo mitä kirjoitat tässäkin? Tai kirjoita vaikka: "En osaa oikein sanoa mitään kehittävää, koska en yleensä lue tällaisia päiväkirjamaisia blogeja, mutta ihan kivalta näyttää". Ja laita hymiö :) perään vähän pehmentämään. Eikö tuo olisi tarpeeksi ympäripyöreää?[/quote]

No on. Laitan jotenkin noin. Kiitos