Jouluostoksillakin nuorten naisten katseet kääntyy kun on 55+ mies nuorekkaassa farmariasussa, tyköistuvassa kauluspaidassa sekä pusakassa
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Danny on aika paljon vanhempi kuin 55.
Danny on rikas ja kuuluisa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmää väkeä täällä on?
Aloittaja on nainen.
Miten niin? Perustele.
Just tänään katselin kaupassa, kun joku setämies rupesi jututtamaan nuorta tyttöä. Kehui tytön hametta. Tyttö oli hyvin kohtelias ja hymyili, mutta tuskin oli kiinnostunut. Voin kuvitella miten setämies ajatteli olevansa vielä niin komea että saa nuoretkin tytöt hymyilemään.
"Nuorekas farmariasu" eli mitä? Jotkut 90-luvun farkut ja farkkutakki? Ei ne enää ole nuorekkaita.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Pusakka? Onko se sellainen, mitä Vaatehuoneen Simo aikanaan mainosti? Pussittavat hihat ja resorit?
Mä luulen että farmariasu on semmonen kuin Matti Näsällä Kummelissa
Ei ihme jos katseet kääntyy
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
Farmarit = farkut. Eli varmaan farkut ja farkkutakki. Ne oli muotia joskus 80-90-lukujen taitteessa ja silloin vielä jotkut puhui niistä "farmareina".
Sovitaanko rehvit? T. Mirja 72 v. (Nuorekkaaksi on kehuttu huluppiat 50 vuotta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
Farmarit = farkut. Eli varmaan farkut ja farkkutakki. Ne oli muotia joskus 80-90-lukujen taitteessa ja silloin vielä jotkut puhui niistä "farmareina".
Kyllä ne nuoretkin käytti farkku-termiä silloin 80-luvulla...vanhempi väki saattoi puhua "varmareista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
Kyllä ne nuoretkin käytti farkku-termiä silloin 80-luvulla...vanhempi väki saattoi puhua "varmareista".
Muistelisin että olen sanonut niitä farkuiksi koko ikäni, olen syntynyt -79.
Eli joku joka puhui "farmareista" vielä 90-luvun alussa on ollut silloin jo aikuinen.
Mahtaako tuossa 55-v:ssä olla pientä pyöristystä alaspäin? Luulisi että sen ikäiset olisi jo puhuneet farkuista.
Vierailija kirjoitti:
Mt-mamma taas keulii.
Muut mammat peukuttaa kun aloittaja haukkuu omaa aloitustaan.
Olen sanaton....
Eli tämän ketjun kaikki 4 sivua on kirjoittanut sama henkilö, tyyliä vaihdellen ja samoja asioita kysellen. Kaikki paitsi juuri sinun kommenttisi.
Taitaa keulia itselläsi nyt aika pahasti.
Joulu on taas vapauttanut monta hoitolasta, tämänkin ketjun aloittaja lienee arkena suljetulla.
Naurettavaa aikuisella miehellä tokmannin halppis farkkupuuhapuku.
Millainen on nuorekas farmariasu? Joku Tauski tyylinen??