Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille meneminen toisen naisen kanssa, kun on jo tavannut yhden naisen ja sopinut hänen kanssaan jatkosta

Vierailija
21.12.2020 |

Onko tällainen teistä teistä ok? Seksiä ei ollut ensimmäisen naisen kanssa, mutta suutelua ja koskettelua oli paljon. Tämän toisen naisen kanssa olisi tarkoitus tavata ensimmäisen kerran jossain kahvilassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nyt kiinni sen ensimmäisen naisen arvosta sinulle. Maailma on pieni, ihmiset tuntevat toisiaan ja osaavat laskea asioita yhteen ja itsekin voit puhua sivu suusi.

Menemällä toisen kanssa treffeille olet valmis menettämään ensimmäisen. Niin varmuudella käy mikäli jäät kiinni. Ei siinä ole kyse siitä, mitä olette sopineet vaan siitä, mikä sinulle riittää ja mikä ei riitä. Ja siitä, valehtelitko vai et.

Olen ollut miesystäväni kanssa nyt reilun kolme vuotta yhdessä. Rakastamme toisiamme ja uskon että olemme pitkään ellemme sitten loppuelämän yhdessä. Mikäli minulle nyt selviäisi meidän tarinamme alkuhetkiltä tuollainen kupru ja valhe, voisinko enää luottaa?

En aidosti tiedä. En tiedä jatkuisiko suhde. Koska itse rakastuin täysin heti ensitreffeiltä enkä ole sen koommin ajatellut, edes nähnyt muita miehiä.

Vierailija
22/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette sopineet seurustelusta, niin ei ole ok. Jos olette sopineet ainoastaan toisesta tapaamisesta niin te molemmat olette vapaita.

Huom! Tapaaminen on ainakin minun mielessäni eri asia kuin hässiminen. Minä kyllä tapailen alkuvaiheessa useampaa miestä mutta en hässi useamman kanssa. Jos nyt pussaat ja koskettelet naisen nro 2 kanssa niin voi olla, että nrolla 1 mielenkiinto lopahtaa.

Minä itse en suostu deittailemaan miehen kanssa, joka hässii useamman kanssa samanaikaisesti vaikka se ei varsinaisesti olisikaan minkään sopimusten vastaista. Mielenkiinto vain lopahtaa täysin.

Eli riippuu siitä mitä olet sopinut ja millaiset arvot naisella nro 1 on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin treffit useamman kanssa. Ja kävin ne sovitusti vaikka valinta oli jo tehty. Tietenkin kerroin kaikille missä mennään.

Vierailija
24/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään välitä "ensimmäisestä" naisesta, joten anna hänen olla ja jatka "toisen" naisen kanssa. 

Vierailija
25/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut usein treffeillä pe la, molempina iltoina eri nainen. Erittäin usein seksiä molempien kanssa. Hyvää meininkiä.

Vierailija
26/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette sopineet seurustelusta, niin ei ole ok. Jos olette sopineet ainoastaan toisesta tapaamisesta niin te molemmat olette vapaita.

Huom! Tapaaminen on ainakin minun mielessäni eri asia kuin hässiminen. Minä kyllä tapailen alkuvaiheessa useampaa miestä mutta en hässi useamman kanssa. Jos nyt pussaat ja koskettelet naisen nro 2 kanssa niin voi olla, että nrolla 1 mielenkiinto lopahtaa.

Minä itse en suostu deittailemaan miehen kanssa, joka hässii useamman kanssa samanaikaisesti vaikka se ei varsinaisesti olisikaan minkään sopimusten vastaista. Mielenkiinto vain lopahtaa täysin.

Mistä sä tiedät, mitä se mies muiden kanssa tekee ja asia ei kuulu sinulle ennenkuin seurustelette ja silloin menneisyydellä ei ole merkitystä. Näitä karuselliajalun perussääntöjä.

Vierailija
27/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole sopineet seurustelusta. Olen tavannut naisen nro 1 vasta kerran, nainen tosin oli yötä luonani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan