Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeille meneminen toisen naisen kanssa, kun on jo tavannut yhden naisen ja sopinut hänen kanssaan jatkosta

Vierailija
21.12.2020 |

Onko tällainen teistä teistä ok? Seksiä ei ollut ensimmäisen naisen kanssa, mutta suutelua ja koskettelua oli paljon. Tämän toisen naisen kanssa olisi tarkoitus tavata ensimmäisen kerran jossain kahvilassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luvallani saat mennä.

Vierailija
2/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä jatkosta on sovittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti kiinnostunut siitä naisesta, jonka kanssa olet jo suudellut, et miettisi enää mitään treffejä muiden kanssa.

Vierailija
4/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole ensimmäiseen naiseen vielä sitoutunut niin, että et voisi tapailla muitakin, jos vasta kerran olette tavanneet. Muista, että myös nainen voi tapailla muitakin. Ja varaudu siihen, että jos naiselle selviää, että tapailet muitakin, hänen mielenkiintonsa lopahtaa ja juttu jää siihen. Tapailemalla muitakin annat sen viestin, että se ensimmäinen ei tosissaan kiinnosta.

5/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen tilanne. Jos olisit itse vastaavassa tilanteessa ok sen kanssa, että se toinen toimisi samalla tavalla, niin sanoisin että no problem. 

6/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Kinkkinen tilanne. Jos olisit itse vastaavassa tilanteessa ok sen kanssa, että se toinen toimisi samalla tavalla, niin sanoisin että no problem. 

Tämä toimii mielestäni nyrkkisääntönä aika hyvin asiassa kuin asiassa. 

Vierailija
7/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti kiinnostunut siitä naisesta, jonka kanssa olet jo suudellut, et miettisi enää mitään treffejä muiden kanssa.

Ei minua kyllä älyttömästi huvita tavata ketään toista tässä, mutta ajattelin pitää aiemmasta sopimuksesta kiinni ja haluaisin kuitenkin nähdä, millainen se toinen on kasvotusten. Jos nainen ei kiinnosta yhtään, niin en kyllä koe menettäneeni mitään, enkä silloinkaan, jos saan pakit.

Vierailija
8/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Kuulostat vastenmieliseltä.

Vierailija
9/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kiinnostunut ensimmäisestä. Anna hänen mennä.

Vierailija
10/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää varmaan itse mikä itselleen on ok. Eli mene sen mukaan mikä oikealta tuntuu.

Itselläni kun oli täysin vastaava tilanne niin peruin treffit tän toisen kanssa. Tuntui itselleni väärältä, koska olin jo vakuuttunut että tän ekan kanssa oli jotain enemmän ja en halunnut ottaa mitään riskiä, olin täysin vakuuttunut että meistä tulee jotain. Ja olikin sitten näin, koska olemme olleet yli vuoden yhdessä.

Vierailija
11/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tapailun alussa hieman hankalaa. Usein tapaillaan aika pitkäänkin ilman mitään sopimuksia jatkosta ja silloin voi pitää ovet auki muillekin mahdollisuuksille. Mutta kun seurustelusta on sovittu, tapaamalla vielä muita pettää toisen luottamusta. Vaikea sanoa mitään, koska kuitenkin haussa kumppani ilmeisesti ja sopiva pitäisi osata poimia.

Vierailija
12/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tainnut kiinnostua siitä ensimmäisestä niin paljon, että haluaisit tutustua nyt vain häneen?

Vierailija
13/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailee se sun ykkönenkin muita ja sekstaa niiden kans myös.

Vierailija
14/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kyllä älyttömästi huvita tavata ketään toista tässä, mutta ajattelin pitää aiemmasta sopimuksesta kiinni ja haluaisin kuitenkin nähdä, millainen se toinen on kasvotusten. Jos nainen ei kiinnosta yhtään, niin en kyllä koe menettäneeni mitään, enkä silloinkaan, jos saan pakit.

No otat kuitenkin riskin siinä, että jos tämä ensimmäinen nainen saa jotain kautta selville, että olet tavannut uuden naisen, menetät hänet. Mutta ihan on sinun asiasi. Minä en noin tekisi.

Vierailija
15/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman omatunnon asia minusta. Tuli mieleen hassu tapaus, kun joskus tapasin samana päivänä kaksi vähän nörtähtävää naista ja tunsin itseni oikein suosituksi miesten kriteereillä. No kumpikaan näistä naisista ei sitten ollut kiinnostunut ja toinen lopetti myös vastaamasta viesteihin.

Naiset eivät ole koskaan sinkkuja samalla tavalla kuin miehet, vaan on monta varamiestä jonossa odottamassa ja sen takia miehenkään ei kannata romantisoida yksittäistä treffikumppania ja kulkea laput silmillä toisten suhteen, koska miehelle on erittäin harvinainen tilanne, että kaksi on kiinnostunut yhtä aikaa (oikeasti, ei leikisti ja ajan tuhlaamismielessä). Jotenkin lapsena miehet on opetettu Disney-elokuvien kautta jumaloimaan yhtä naista ja tyttöjä taas ei opeteta samaan, vaan vaalimaan omaa etua tai sitten se tulee luonnostaan ja sen takia kai noita morkkiksia tulee siitä, että saa joskus kymmenesosan siitä huomiosta mitä tavisnainen. 

Vierailija
16/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa joka naisen kohdalla tavata myös muita. Nämä on niin nähty.

Vierailija
17/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt eroisin, niin luultavasti pysyttelisin loppuelämän sinkkuna. En jaksaisi tätä nykyajan gigolointia.

Vierailija
18/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, kun treffailin, niin treffailin kerralla yhtä.

Vierailija
19/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Oman omatunnon asia minusta. Tuli mieleen hassu tapaus, kun joskus tapasin samana päivänä kaksi vähän nörtähtävää naista ja tunsin itseni oikein suosituksi miesten kriteereillä. No kumpikaan näistä naisista ei sitten ollut kiinnostunut ja toinen lopetti myös vastaamasta viesteihin.

Naiset eivät ole koskaan sinkkuja samalla tavalla kuin miehet, vaan on monta varamiestä jonossa odottamassa ja sen takia miehenkään ei kannata romantisoida yksittäistä treffikumppania ja kulkea laput silmillä toisten suhteen, koska miehelle on erittäin harvinainen tilanne, että kaksi on kiinnostunut yhtä aikaa (oikeasti, ei leikisti ja ajan tuhlaamismielessä). Jotenkin lapsena miehet on opetettu Disney-elokuvien kautta jumaloimaan yhtä naista ja tyttöjä taas ei opeteta samaan, vaan vaalimaan omaa etua tai sitten se tulee luonnostaan ja sen takia kai noita morkkiksia tulee siitä, että saa joskus kymmenesosan siitä huomiosta mitä tavisnainen. 

Siis mitä? :D menee taas yli hilseen nämä sinun tarinoinnit.

Vierailija
20/27 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole sen ekan daamin kanssa sopineet että olette eksklusiivisesti yhdessä, niin saat tottakai tapailla muitakin.

Ei tässä nyt loppujen lopuksi mistään kovin monimutkaisesta asiasta ole kyse.