Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset elättävät ittensä blogeilla ja somella?

Vierailija
21.12.2020 |

Tämä on minulle suuri mysteeri. Itse olen pitkään kirjoittanut blogia, mutta ei se raha mistään tule?
Miten homma oikein toimii?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä. Ilmeisesti ne saa suoraa rahaakin, eikä vna tuotelahjoituksia tms. Mitenköhän toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminimellä

Vierailija
4/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistöinä. Esim mainostavat jotain tuotetta ja saavat siitä rajaa ja/tai tuotteita tai palveluja.

Vierailija
5/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin pitää menestyä, julkinen istatili jonka kautta lähteä hakemaan lukijoita. Ota itse yhteyttä sponssoreihin, tuote esittelyistä et varmasti mitään palkkaa saa, vaan itse sen tuotteen mitä mainostat...

Vierailija
6/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää saada kolmisensataa tuhatta some-seuraajaa. Sitten on hankittava mainossopimuksia (joita somessa kutsutaaan kaupalliseksi yhteistyöksi). Toisen tulohanana on esiintymiset, kolmantena kirjalliset julkaisut.

Sita Salminen on julkaissut Youtubessa oman tienestinsä. Katso siitä mallia, miten pitää menetellä.

Vierailija
7/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tyhjentävästi ja lyhyesti tohon vastata. Esim youtubessa on omat systeeminsä,joiden mukaan siellä menestytään tahi ei

Vierailija
8/8 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ensin tuhansia seuraajia, panosta blogin ulkoasuun ja sitten lähestymään mahdollisia yhteistyökumppaneita. Yhteistyöt natsaa tai sitten ei. Jos natsaa, perusta oy.