Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on vanhusta kiusannut ja testamentin huijausta yrittänyt kokoomusvaikuttaja Pukkilasta

Vierailija
21.12.2020 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007696183.html

Veljenpoika, kokoomuslainen vaikuttaja, "huolehti" tätinsä raha-asioista tämän viimeisinä vuosina, eli kieltäytyi hankkimasta hoitoa ja palveluita, televisiota, tai vaatteita. Veljenpoika perheineen kärttäneet miljoonaperintöä kieli pitkällä ja jopa vehkeilleet itselleen pätemättömän testamentin.

Onneksi hävisivät hovissa.

Miten kipeitä ihmiset todella on? Miten joku hyvässä asemassa oleva, perheellinen mies voi olla noin häikäilemätön?

Onko tuomion saaneen nimi jollakulla tiedossa? Tämähän on julkinen tieto ja selviää oikeudesta toki. Osaisimme jatkossa varoa tätä "arvoliberaalia".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tai JL nimikirjaimet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha sumentaa monen mielen ja arvostelukyvyn. Yleensä tällaiset puliveivarit potkitaan puolueesta kuin puolueesta pihalle. Ainakin pitäisi.

Vierailija
5/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, sieltä tuli. JS on nimikirjaimet. Odotan että Kokoomus oikoo rivinsä. Vai edustaako tämä heidän arvojensa mukaista käyttäytymistä? Kaikki mulle nyt heti?

Vierailija
6/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin eläissäni ennakkoperinnöt ja hassaisin itse loput varat.

Vierailija
7/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, sieltä tuli. JS on nimikirjaimet. Odotan että Kokoomus oikoo rivinsä. Vai edustaako tämä heidän arvojensa mukaista käyttäytymistä? Kaikki mulle nyt heti?

Kokoomus seisoo vakaasti arvojensa takana, kunhan perinnön arvo on huomattava.

Vierailija
8/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simolinnahan se. Ja kyllä, vilunkipeli raha-asioissaan on nimenomaan kykypuolueen arvojen ytimessä.

Vierailija
9/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöasiassa apuna ollut lakimies on tietysti puoluekaveri ja nykyään korkeassa virassa Espoon kaupungilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan